Saturday 28 October 2017

Us Uk Tax Treaty Stock Options


Global Tax Guide vir individue met Stock Vergoeding Die wêreldwye belasting gids verduidelik die belasting van voorraad vergoeding in 38 lande, insluitend die reëls met betrekking tot Inkomstebelasting, sosiale belasting, kapitaalwinsbelasting, inkomste-aankope, belasting koshuis, uitgang belasting, en bate verslagdoening. Om verdere hulpbronne te voorsien, elke land se leiding skakels na die webwerf van die nasionale belasting agentskap en, waar van toepassing, na die land se belasting verdrag met die Verenigde State van Amerika. Die land profiele word gereeld hersien en bygewerk as dit nodig is. Aan die einde van elke, is die maand van die mees onlangs vereis update gegee. Dit is nie ongewoon vir 'n land se belasting reëls op voorraad vergoeding onveranderd te wees vir 'n paar jaar, so in 'n land lei geen updates nodig vir lang tydperke. Benewens die land-spesifieke dekking in hierdie gids, sien ook 'n verwante artikel reeks en 'n algemene vrae oor internasionale belasting in die algemeen vir mobiele werknemers. Nog vrae bied opname data op voorraad planne buite die Verenigde State van Amerika. 'N Ander Vrae verduidelik die belasting-gelykmaking programme waardeur sommige maatskappye betaal die buitelandse belasting van werknemers op internasionale opdragte. Jou wêreldwye belasting Guide is geweldig en die inskrywing op sigself die moeite werd. 'N groot bron Cynthia Hunt, Regte Departement, Entegris Hoekom Hierdie Gids Matters Die belasting van voorraad vergoeding vir mobiele werknemers kan veral ingewikkeld wees, veral wanneer hulle werk in twee of meer lande tydens die vestigingsperiode van aandele toekennings. In 'n opname van multinasionale maatskappye, 67 van die respondente het gerapporteer dat werknemers nie 'n goeie begrip van hoe om voordeel te trek uit ekwiteitvergoedingskemas buite die Verenigde State van Amerika (2015 Global Equity Aansporings opname deur PricewaterhouseCoopers en die NASPP) het. Ons globale belasting Guide is 'n waardevolle vertrekpunt vir beide voorraad plan deelnemers en voorraad plan professionele mense wat nodig het om te weet oor die belasting van voorraad vergoeding in die gedek lande. Soek professionele advies oor spesifieke situasies Hierdie gids 'n nuttige beginpunt en navorsing instrument kan wees, die verskaffing van 'n algemene verwysingsraamwerk op belastingwette in elk gedek land. Jy moet egter kontak rekenmeesters, belasting spesialiste, prokureurs, en / of menslike-hulpbronne departemente vir advies oor spesifieke situasies. Die inhoud van die wêreldwye belasting Guide moet nie beskou word as reg, belasting, of finansiële-beplanning raad oor 'n spesifieke feite of omstandighede. Agtergrond van die wêreldwye belasting Guide Die Globale Tax Guide is oorspronklik opgestel deur Louis RORIMER van die regsfirma Jones Dag in Cleveland, Ohio, en is geskryf om sy siening en nie die sienings van die regsfirma hy verbonde aan te spreek noodwendig. Mnr RORIMER is ook die skrywer van die twee-volume boek International Stock Planne. Die wêreldwye belasting Gids opgedateer as wat nodig is deur die personeel van myStockOptions. Controller belasting Verdrag die Verenigde State met 'n aantal ander lande in inkomstebelasting verdrae aangegaan het. Onder hierdie verdrae, is inwoners van ander lande belas teen 'n verlaagde koers, of is vrygestel van VS inkomste belasting op sekere items van inkomste wat hulle ontvang uit bronne in die Verenigde State van Amerika. Hierdie verlaagde tariewe en vrystellings wissel tussen lande en spesifieke items van inkomste. As 'n verdrag vrystelling van toepassing op 'n bepaalde persoon, en die behoorlike dokumente word, sal die persoon vrygestel word van die IRS NRA weerhouding vereiste. Ten einde 'n belasting verdrag te verleen, moet 'n individu 'n SSN (sosiale sekerheid nommer) of 'n ITIN het (individuele belasting nommer.) Vir 'n nie-inwoner vreemdeling vir homself maak van die voordele van 'n belasting verdrag tussen die Verenigde State van Amerika en sy tuisland, hy moet eers 'n inwoner van die land wees. Sommige nuwer Belastingverdragen definieer inwoner egter ouer Belastingverdragen doen nie. In daardie geval lyk die VSA om die wette van die land van herkoms te woon definieer. As 'n NRA n belasting verdrag ontvang nie, maar is in aanmerking kom, kan hy die verdrag vrystelling op 'n Amerikaanse inkomstebelastingopgawe eis en die eis direk regverdig met die IRS. Hoe 'n verdrag voordeel bepaal: Is daar 'n inkomstebelasting verdrag tussen die tuisland en die VSA nie die individue Amerikaanse belasting verblyf status kwalifiseer onder die verdrag vir 'n moontlike vrystelling Maak die verdrag bevat 'n artikel wat verband hou met die individue primêre doel van teenwoordigheid in die VSA is die tipe van inkomste betaal om die individu wat in die toepaslike artikel van die belasting Verdrag die individu aan die spesifieke kwalifikasies soos uiteengesit in die toepaslike belasting verdrag artikel As die antwoord is nee vir enige item hierbo gelys, dan is die individu kwalifiseer nie vir die belasting verdrag benefit. Taxes sal weerhou: Afhanklike vergoeding (bv indiensneming): weerhou by NRA koers (Single, 1) Onafhanklike vergoeding (bv honorarium.): weerhou op 30 beurs / Fellowship (F, J, M , Q visums): weerhou op 14 As die antwoord is160yes to160all items wat hierbo gelys is, sal die individu gewoonlik kwalifiseer vir die belasting verdrag voordeel. Die voorgeskrewe vorm moet voltooi word: Vorm 8233: afhanklik vergoeding inkomste Form 8233: onafhanklike vergoeding inkomste Form W8-Ben: noncompensation inkomste (dws nie-gekwalifiseerde geleerdheid) Form W8-Ben: tantième-inkomste vorm W-9: inwoner vreemdeling met afhanklike vergoeding hervestig Residensie: IRS beleid vereis dat 'n individu te herstel verblyf en fisiese teenwoordigheid in die verdrag land en afwesig wees van die VSA vir 'n jaar (365 dae) voordat verdrag voordele wat 'n latere tyd. Die afwesigheid is om te verseker dat die individu 'n inwoner vir belastingdoeleindes in die verdrag land weer geword het. Byvoorbeeld, 'n F-1 student wat status aan H-1B onderwyser verander is nie in aanmerking vir die onderwyser / navorser verdrag artikel voordeel. Dit is omdat die onderwyser / navorser artikel voordeel is nie 'n voortsetting van die student / leerling artikel voordeel. Die student voordeel stop met die verandering van status. Die IRS is van mening dat wanneer 'n individu is in die VSA vir 'n lang tydperk van die tyd in 'n status, is dit onwaarskynlik dat belasting inwoner wees in hul verdrag land wanneer hulle na die nuwe status. Die IRS doen toelaat dat B-1 / B-2 besoeke vir onverwante redes gedurende die jaar die individu moet die huis wees om verblyfreg te herstel. Sodanige doeleindes geïgnoreer kan word met die oog op die IRS beleid vereis dat die hervestiging van verblyfreg tussen verdrag eise. Verandering van Status: Die IRS het oor die algemeen nie toelaat verdrag voordele aan individue wat in een status die VSA ingevoer en uiteindelik verander na 'n ander status, tensy die verdrag anders blyk Die individu sal hê om te herstel (soos met die gekombineerde voordeel reël.) verblyfreg voor 'n tweede verdrag voordeel sal toegelaat word nie. Die primêre doel: Die spesifieke werk wat 'n individu besit nie bepaal 'n persoon se primêre doel by die bepaling van wanneer 'n individu in aanmerking kom vir verdrag voordele. Dit is die primêre doel in hul dokumente ondersteun immigrasie dat die primêre doel vir 'n verdrag voordeel bepaal. Tie-breker Reël: Sommige NRI kan 'n burger van 'n vreemde land en 'n inwoner van 'n ander vreemde land wees. Die NRA kan nie kies watter verdrag hoe beter voordele sal bied. In hierdie geval is die tie-breaker reël riglyne uiteengesit in die verblyfreg artikel van die Belastingverdragen gestel moet word. In die algemeen, sal die verdrag te gebruik die een waar die individu die nader verband wees (dws waar die individu het 'n permanente tuiste, waar die ekonomiese bande is nouer) Spaar Klousule: In die meeste verdrae die verblyfreg artikel het 'n besparing klousule wat dit moontlik maak die VSA om sy burgers belasting asof die verdrag nie in werking getree het nie. Dit is ontwerp om te verhoed dat burgers van die VSA of inwoners van die gebruik van die belasting verdrag onvanpas om hul Amerikaanse belastingaanspreeklikheid te verminder. Maar die meeste verdrae bied 'n uitsondering op die spaargeld klousule voorsiening vir sekere vorme van individue, insluitende studente, leerlinge, onderwysers en navorsers. Back-to-back Reël: Sommige Belastingverdragen verhoed dat 'n individu te eis 'n vrystelling of gedurende 'n tydperk onmiddellik na een waarin 'n ander vrystelling beweer of vir dieselfde doel op verskeie geleenthede. Tipies, ten einde 'n addisionele verdrag te eis, moet die NRA terug te keer na die tuisland vir 'n tydperk van een jaar of langer voordat hy terugkeer na die VSA. Terugwerkende Klousule: Die meeste Belastingverdragen spesifiseer 'n tydsbeperking of dollar limiet waarvoor die verdrag voordeel word toegelaat nie. Maar 'n paar inkomstebelasting verdrae bevat taal wat verklaar dat die voordele wat onder 'n spesifieke artikel glad nie toegelaat mag word indien 'n individu die tydsbeperking of dollar perke soos uiteengesit in die verdrag artikel oorskry. Hierdie besondere verdrae vereis terugwerkende belasting te dollar een as die limiet oorskry. ( 'N individu wat sy werk eindig binne die verdrag tydsbeperking, maar dan bly op as 'n toeriste vir 'n onbepaalde tyd verby die tyd perk wat in die verdrag sou die terugwerkende klousule beroep, selfs al is sy ekstra tyd in die VSA is vir onbetaalde , toerisme-aktiwiteite. die terugwerkende klousule dek sy hele fisiese verblyf in die VSA.) 'n individu wat 'n belasting verdrag met 'n ITIN wat dan kry 'n SSN verleen, moet die vorm 8233 refile met die SSN. Dit is so die ITIN eenheid kan in kennis gestel word dat die ou ITIN getal nie meer nodig is nie. Belasting Verdrag Lande (soos van 06/07): Australië, Oostenryk, Bangladesj, Barbados, België, Kanada, China (Volksrepubliek van), Gemenebes van Onafhanklike State, Ciprus, die Tsjeggiese Republiek, Denemarke, Egipte, Estland, Finland, Frankryk, Duitsland, Griekeland, Hongarye, Ysland, Indië, Indonesië, Ierland, Israel, Italië, Jamaika, Japan, Kazakhstan, Korea (Republiek van), Letland, Litaue, Luxemburg, Mexiko, Marokko, Nederland, Nieu-Seeland, Noorweë, Pakistan, die Filippyne , Pole, Portugal, Roemenië, Rusland, Slowakye, Slowenië, Suid-Afrika, Spanje, Sri Lanka, Swede, Switserland, Thailand, Trinidad amp Tobago, Tunisië, Turkye. Oekraïne, Verenigde Koninkryk, Venezuela. IRS publikasie 901 het die volle inhoud van die hele Belastingverdragen onderhandel tussen die VSA en die lande gelys above. Back om resultate Waar kry ek weerspieël aftrekkings vir belasting in die Verenigde Koninkryk betaal NQSO onder Britse Amerikaanse Dubbele Belasting verdrag Im 'n Britse resident in ons werk soek sedert 2010 en jaarlikse VSA en VK belastingopgawes gedurende hierdie tyd voltooi. In 2012, het ek verkoop 'n paar van my werkgewers toegeken Stock Options (NQSO) met my W-2 vir 2012 weerspieël die inkomste en belasting betaal. Maar toe ek daarna deur die Britse belastingopgawe vir jaar 2012/13 voltooi, my Britse belasting konsultante (Ernst amp Young) het my meegedeel dat die Britse belasting was ook te danke vir die tydperk vanaf die datum waarop die opsies toegeken (2006 amp 2008) tot wanneer ek verlaat die Verenigde Koninkryk. Nadat verduidelik dat ek reeds belasting op die opsie koop in die VSA betaal het gedurende 2012, EampY in kennis gestel dat ek in staat om terug te eis die belasting wat ek nou twee keer onder die Britse / Amerikaanse Dubbele Belasting verdrag betaal. Waar en hoe kan ek dink dit in my voorlegging En laastens, kan ek dink die aftrekking selfs al is die Britse belasting was net 'n toeval aanspreeklikheid op 31 Desember 2013 (werklike betaling gemaak is in Jan14) of moet ek wag tot 2014. Dankie vooruit. Antwoord 1 persoon het dit behulpsaam ek in 'n soortgelyke situasie egter my foriegn belasting betalings vir my NQSO gebeur baie jare voordat ek uitgeoefen (want ek het om belasting te betaal op toekenning en 9 jaar later uitgeoefen ek). Die IRS sal nie gee my 'n belasting krediet vir hierdie, want dit voor besig om 'n inwoner was. In jou geval, kan jy in staat wees om 'n buitelandse belastingkrediet teen die Britse belasting eis (afhangende van wanneer jy hierdie betaal). Nog 'n stukkie inligting te oorweeg. Ek is aangeraai om deur EY (nadat ek 'n paar keer terug ingedien het) wat die werklike bepaling van belastingaanspreeklikheid vir NQSO is waar jy woon tussen Grant en VEST was - nie uit te oefen. Dit is as jy jou NQSO toegestaan ​​voordat jy 'n Amerikaanse belasting inwoner geword (en die aanvaarding van hulle voltooide vestiging wanneer jy in die VSA was) dan moet jy in staat wees om die pre-inwoner gedeelte van 'n Amerikaanse belastingaanspreeklikheid weggooi (dws pro-koers ). Die komplikasies faktor (wat ek het ook 'n vraag uitstaande oor) is dat die W2 veronderstel dat die hele oefening was 'n Amerikaanse belasbare gebeurtenis en ons moet uitvind hoe om dit te prorating in TT weerspieël sodat die IRS die oortollige belasting sal betaal ( staat / gevoed) wat betaal is. Was hierdie antwoord nuttig Ja Nee Hierdie pos is gesluit en is nie oop vir kommentaar of antwoorde. Meer aksies Mense kom na TurboTax AnswerXchange vir hulp en answersmdashwe wil laat weet dat hier was om te luister en ons kennis deel. Ons doen met die styl en formaat van ons antwoorde. Hier is vyf riglyne: Hou dit gespreks. In die beantwoording van vrae, skryf soos jy praat. Stel jou voor jy verduidelik iets aan 'n betroubare vriend, die gebruik van eenvoudige, alledaagse taal. Vermy jargon en tegniese terme wanneer moontlik. Wanneer daar geen ander woord sal doen, verduidelik tegniese terme in eenvoudige Engels. Wees duidelik en stel die antwoord van die begin af. Vra jouself af watter spesifieke inligting wat die persoon regtig nodig en bied dit dan. Bly by die onderwerp en onnodige besonderhede te vermy. Breek inligting af na 'n genommerde of kolpuntlys en beklemtoon die belangrikste besonderhede in vet. Wees bondig. Doel vir nie meer as twee kort sinne in 'n paragraaf, en probeer om paragrawe twee lyne hou. 'N Muur van teks kan kyk intimiderend en baie lees dit gewoond, so breek dit. Sy okay om te skakel na ander bronne vir meer besonderhede, maar vermy om antwoorde wat nie veel meer as 'n skakel bevat. Wees 'n goeie luisteraar. Wanneer mense baie algemene vrae te plaas, neem 'n tweede om te probeer om te verstaan ​​wat hulle is regtig op soek na. Dan, 'n reaksie dat hulle die beste moontlike uitkoms lei. Wees moedig en positief. Kyk na maniere om onsekerheid uit te skakel deur vooruit volke kommer. Maak dit duidelik dat ons regtig soos hulle te help om te bereik positiewe uitkomste. Het jy nog 'n vraag Vra jou vraag aan die gemeenskap. Die meeste vrae kry 'n antwoord in ongeveer 'n dag. Post jou vraag aan die gemeenskap terug te resultsUnited State soek. Belasting kwessies rakende Internasionaal Mobile werknemers in Europa vir besighede wat internasionaal mobiele werknemers (IME) in diens, of dit oorweeg om dit te doen, en wat voorsien (of wat verskaf) aandele aansporing vergoeding (bv voorraad opsies en beperk voorraad eenhede (RSUs) ) om hul IME, daar is baie belasting kwessies wat aangespreek moet word ten einde te verseker dat die betrokke werkgewer voldoen aan die belasting verpligtinge in ag geneem word. Selfs binne die Europese Unie, die kwessies verskil van jurisdiksie tot jurisdiksie, wat dit 'n besondere las vir werkgewers maak. Dit Kommentaar bied 'n uiteensetting van die belasting oorwegings wat van toepassing is in vier groot EU jurisdiksies (die Verenigde Koninkryk, Frankryk, Italië en Duitsland) ten opsigte veral van voorraad opsie of RSU subsidies aan IME, as 'n illustrasie van die probleme wat werkgewers en werknemers moet pak. UNITED KINGDOM Dit is belangrik om die toepaslike belasting behandeling te bepaal omdat versuim om behoorlik rekenskap te gee belasting en verpligtinge sosiale sekerheid kan lei tot die werkgewer aanspreeklik gehou word vir hul employees39 laste, asook die aangaan beduidende boetes en rente. In die Verenigde Koninkryk, is dit die werkgewer, in die meeste gevalle, wat hoofsaaklik verantwoordelik is vir die verantwoording van 'n employee39s belasting. Dit is opgemerk dat HM Inkomste Doeane (HMRC, die Britse belasting gesag) al hoe meer bewus van die gebrek aan die nakoming in die gebied geword het. Die Britse belasting behandeling van aandele aansporings verskaf om IME sal afhang van 'n aantal verskillende faktore, soos die datum van toekenning, die aard van die aandele toekennings toegestaan, die verblyf en domisilie van die werknemer en faktore wat verband hou met die employee39s beweging en indiensneming . Werknemers kom na die Verenigde Koninkryk Oor die algemeen, aandele-opsies aan werknemers toegestaan ​​buite die Verenigde Koninkryk sal vrygestel word van die Verenigde Koninkryk belasting wees wanneer die aandele toekennings word uitgeoefen na aankoms in die Verenigde Koninkryk, met dien verstande dat die werknemer nie bewus is van sy / haar skuif na die Verenigde Koninkryk by die tyd van toekenning en die toekenning is nie ten opsigte van die Verenigde Koninkryk pligte. Indien die werknemer bewus is van sy / haar skuif na die Verenigde Koninkryk, of ontvang die aandele toekennings tydens 'n tydelike opdrag buite die Verenigde Koninkryk, dan, in breë trekke, die Verenigde Koninkryk belasting betaalbaar op die wins in verhouding tot die werk wat gedoen is in die Verenigde Koninkryk gedurende die tydperk van toelae aan die vestiging van die opsie. Ten opsigte van die hantering van belasting op RSUs en ander voorwaardelike toekennings aandeel huidige HMRC praktyk is dat die belasting behandeling sal afhang of die aandele toekenning 'n opsie vir die Britse belasting doeleindes uitmaak. Waar die aandele toekennings toegestaan ​​word as opsies, indien enige wins belas word op 'n proporsionele grondslag. Waar die aandele toekennings toegestaan ​​nie opsies uitmaak, enige wins is geneig om ingeskryf te word op dieselfde grondslag as 'n kontantbonus, in welke geval die hele wins strafbaar met Britse belasting, onderhewig aan die beskikbaarheid van enige reliëfs kan wees. Werknemers verlaat die Verenigde Koninkryk, waar die werknemer Britse inwoner ten tyde van die toekenning, maar laat die Britse voor uit te oefen of vestiging, sal die Verenigde Koninkryk inkomstebelasting betaalbaar op oefening of vestiging ongeag wees of die werknemer Britse inwoner bly. Tog kan die wins onderhewig aan Britse belasting onder die oorbetaling basis reëls (wat kan aansoek doen om individue wat nie in die Verenigde Koninkryk woonagtig is vir belastingdoeleindes) of onder 'n toepaslike dubbel belasting verdrag verminder. (Die oorbetaling basis beteken dat, in die algemeen, net inkomste oorbetaal na die Verenigde Koninkryk is onderhewig aan Britse belasting.) Soos in die geval van werknemers wat na die Verenigde Koninkryk, die belastinghantering van aandele toekennings aan individue wat nie Britse inwoner (maar werk in die Verenigde Koninkryk ten tyde van die toekenning) sal daarvan afhang of die toekennings uitmaak opsies vir die Britse belasting doeleindes, asook die tyd van oefening of vestiging. Opsies uitgeoefen tot aan die einde van die Britse belasting jaar van afwyking van die Verenigde Koninkryk is oor die algemeen om belasting op die wins wat in verhouding tot die werk wat gedoen is in die Verenigde Koninkryk onderwerp, terwyl opsies uitgeoefen na die einde van die Britse belasting jaar van vertrek sal oor die algemeen vrygestel van die Verenigde Koninkryk belasting. Natuurlik, in die praktyk, kan dit moeilik wees om die Britse werkgewer om die nakoming van sy verpligtinge te verseker ten opsigte van 'n werknemer wat nie meer in die Verenigde Koninkryk. Waar die aandele toekennings toegestaan ​​nie 'n opsie nie uitmaak, mag enige wins belas word as 'n kontantbonus en potensieel die hele wins sal onderhewig wees aan belasting onderhewig aan die beskikbaarheid van enige reliëfs. Dit is belangrik om daarop te let dat addisionele reëls geld vir die belasting behandeling vir toekennings gemaak voor 6 April 2008, toe die belasting reëls op koshuis verander bepaal. Nie-Brittanje gevestig Werknemers Werknemers inwoner maar nie gevestig in die Verenigde Koninkryk kan wees onderhewig aan belasting op die oorbetaling basis. Sulke individue geregtig mag wees om 'n vrystelling van die Verenigde Koninkryk inkomstebelasting waar sommige van die wins op oefening of vestiging van die toekenning is toe te skryf aan dienste indiensneming buite die Verenigde Koninkryk uitgevoer. Die bedrag belasbaar in die Verenigde Koninkryk word bepaal in ooreenstemming met 'n statutêre formule en is onderhewig aan verskeie voorwaardes wat in die algemeen 'n persentasie van inkomste of wins wat verband hou met die tyd bestee buite die Verenigde Koninkryk vrystel. In ooreenstemming met die oorbetaling van belasting, sal hierdie vrystelling verlore gaan as die inkomste uit die toekenning terug in die Verenigde Koninkryk, wat insluit die gebruik van die inkomste aan die Verenigde Koninkryk skuld te betaal gebring. HMRC is ook van mening aandele in 'n Britse maatskappy wat terugverwys wanneer die inkomste spruit uit daardie aandele op die basis dat hulle Britse bates en word dus in die Verenigde Koninkryk wat gebruik word deur en tot voordeel van die werknemer. Onderhewig aan die employee39s land van verblyf en die bestaan ​​van enige dubbele belasting verdrae tussen die employee39s land van verblyf en die Verenigde Koninkryk, kan verligting beskikbaar wees onder 'n dubbele belasting verdrag of onder Britse wetgewing. FRANCE Onder Franse binnelandse reëls, winste verkry uit die uitoefening van aandele-opsies of toekenning van RSUs word as inkomste indiensneming. As 'n gevolg, hulle val binne die territoriale omvang van die Franse belasting inkomste as die begunstigde is 'n Franse belasting inwoner of indien die nie-inwoner begunstigde voer die ooreenstemmende professionele pligte in Frankryk. Die Franse belasting Administrasie (FTA) volg OECD beginsels in die bepaling van die territoriale bron van sodanige winste in situasies waar die begunstigde sy / haar belasting woning tussen verskillende lande beweeg. Winste val binne die bestek van die Franse belasting inkomste in die mate waarin die professionele pligte van die begunstigde in Frankryk is uitgevoer gedurende die tydperk wat beloon deur die toekenning van aandele-opsies of RSUs (verwysingstydperk). Verwysingstydperk Stock Options. Met die oog op die deel van die wins wat binne die bestek van die Franse belasting inkomste te bepaal, moet die IME39s werkgewers te bepaal op 'n geval-tot-geval basis (i) of die toekenning uitmaak beloning vir die beneficiary39s prestasie voor of na die datum van toekenning in elk geval, en (ii) die betrokke tydperk van indiensneming wat so beloon. Die FTA is van mening dat voorraad opsie toekennings oor die algemeen is daarop gemik om toekomstige prestasie nie. Die verwysingstydperk is dus die tydperk tussen die datum van toekenning van die aandele-opsies en die datum waarop hulle berus (bv die datum waarop die reg om die opsies uit te oefen word sekere omdat al vereistes voldoen word). Byvoorbeeld, waar opsies uitgeoefen kan word slegs nadat vier jaar op voorwaarde dat die begunstigde is nog 'n werknemer op daardie datum, sal die verwysingstydperk die tydperk van vier jaar tussen Grant en vestiging datums wees. As die geval-tot-geval-analise bepaal dat die voorraad opsie toelaes is 'n beloning vir eertydse diens, die FTA mening dat die verwysing tydperk begin en eindig op die datum van toekenning en dat die wins is dus Franse-bron vir die volle bedrag as die werknemer die uitvoering van sy / haar pligte in Frankryk op daardie tydstip, ongeag die feit dat hy / sy dalk in die buiteland gewerk het in die verlede. RSUs. Vir RSUs, moet twee periodes onderskei word: 1. Die vestigingsperiode (priode d39acquisition): die werknemer word eienaar van gratis aandele ná 'n vestigingsperiode van twee jaar en 2. Die beheermaatskappy tydperk (priode de bewaring): die werknemer kan heeltemal wegdoen van sy / haar vrye aandele ná 'n daaropvolgende twee jaar hou tydperk ná die vestiging tydperk van twee jaar. Ten einde gekwalifiseerde RSUs wees, het die werknemer aan die vereistes vir beide tydperke te bevredig. Die referentieperiode vir RSUs is die tydperk tussen die datum van toekenning van die RSUs en die datum waarop die employee39s reg om die gratis aandele uiteindelik baadjies ontvang. In standaard situasies waar die aandele uitgereik word en toegeskryf na twee jaar op voorwaarde dat die begunstigde is nog 'n werknemer, die verwysingstydperk is dus die tydperk van twee jaar tussen die datum van toekenning en werklike probleem en Erkenning van die aandele. Die daaropvolgende twee jaar verpligte hou tydperk is oor die algemeen nie in die verwysingstydperk. In teenstelling hiermee, as die werklike probleem en Erkenning van aandele is nie onderhewig aan enige ander persoon as die verstryking van die statutêre tydperk van twee jaar vanaf die datum van toekenning van die RSUs toestand, die verwysingstydperk word beskou as om te begin en eindig op die datum van toekenning, en die wins word beskou as Franse-bron indien die werknemer sy / haar pligte in Frankryk op daardie datum verrig, ondanks die feit dat die aandele eintlik net twee jaar later uitgereik sal word (en moet gehou word vir 'n addisionele tydperk van twee jaar ). Sedert die Franse belasting behandeling van die verkryging wins is dieselfde vir gekwalifiseerde en nie-gekwalifiseerde RSUs, die grootste voordeel van gekwalifiseerde RSUs is dat geen sosiale bydraes is verskuldig deur die werkgewer en die werknemer. As die aandele verkoop word voor die verstryking van die vestiging tydperk van twee jaar, sal die verkryging gewin die employer39s dra en employee39s sosiale bydraes, maar indien die werknemer voldoen aan die vestigingstydperk vereiste, sal die verkryging gewin aanklagte sosiale sekerheid teen 'n verlaagde dra koers. Terughoudingsbelasting op Franse Bron Winste deur Nie-Inwoner Belastingbetalers Franse-bron gerealiseer deur nie-inwoner belastingbetalers vloei uit enige vorm van aandeelhouding planne werknemer is onderworpe aan die weerhouding van belasting onder die Franse belasting-kode. Indien die werknemer sy / haar pligte verrig beide in Frankryk en in die buiteland oor daardie tydperk, is die wins beskou Franse-bron in verhouding tot die aantal dae wat die aktiwiteit uitgevoer is in Frankryk gedurende die verwysingstydperk. Die weerhouding van belasting koers en belasting gebeure weerspieël dié vir inkomstebelasting op die betrokke wins, na gelang van die grootte van die wins, die beheermaatskappy tydperk en die aard van die opsies en RSUs (of gekwalifiseerde). Uitgang belasting Aansoek om kapitaalwins op aandele gehou deur Individue wanneer beweeg hulle belasting Vestigingsplaats buite Frankryk Individue wat hul belasting domisilie buite Frankryk beweeg, is onderhewig aan belasting (uitgang belasting) op ongerealiseerde kapitaalwins op sekere aandele en effekte. Hoewel die afrit belasting is van toepassing op alle individue wat hul belasting domisilie buite Frankryk beweeg, individue beweeg vir professionele redes buite die EU om 'n land wat 'n verdrag met Frankryk wat voorsiening maak vir samewerking met betrekking tot belasting administrasie het tot die gevolgtrekking gekom moet baat vind by 'n verblyf van betaling van die uitgang belasting. Die FTA van mening is dat (ongerealiseerde) winste uit die uitoefening van aandele-opsies of uit die toekenning van RSUs is buite die bestek van die afrit belasting. Dit sal egter ongerealiseerde winste op aandele wat na die uitoefening van aandele-opsies of die vestiging van RSUs binne die bestek van die afrit belasting val. ITALY As 'n algemene reël, die Italiaanse belasting regime vir aandele aansporings wat aan werknemers toegestaan ​​is afhanklik van die tipe toekenning (opsie, RSU, beperk voorraad, ens) en die terme (vestigingsperiode, oordraagbaarheid, ens) van sodanige toekennings. Inderdaad, onder sekere omstandighede, voorraad toekennings word vrygestel in Italië van belasting en / of sosiale bydraes. Vir IME, daar is 'n aantal faktore (insluitend die individual39s belasting woning, die datum van toekenning en die datum van oefening, ens) wat werkgewers moet in ag neem ten einde hul belasting en sosiale bydraes verpligtinge bepaal (bv met betrekking om weerhouding) ten opsigte van aandele aansporings. Italiaanse individue belasting inwoner is onderhewig aan persoonlike inkomstebelasting op hul wêreldwye inkomste, terwyl nie-Italiaanse inwoners is onderhewig aan persoonlike inkomstebelasting op net Italiaanse-bron inkomste. Op grond van die Italiaanse belasting-kode, is 'n individu beskou as inwoner in Italië, vir inkomstebelasting doeleindes, wanneer, vir meer as 183 dae in 'n jaar van aanslag, kan hy / sy (i) geregistreer is in die Italiaanse burgerlike register van die inwoner wees bevolking, (ii) is gevestig in Italië, of (iii) 'n inwoner in Italië (dws sy / haar primêre woning). Vir Italiaanse belasting inwoners, ontvang 'n werk inkomste, insluitend inkomste uit aandele aansporings, moet in beginsel word ingesluit in hul algehele belasbare inkomste. Soos hierbo genoem, individue wat nie woonagtig is belastingvry in Italië is onderhewig aan persoonlike inkomstebelasting op net hul Italiaanse-bron inkomste. In die besonder, inkomste uit werk in Italië deur nie-Italiaanse inwoners is onderhewig aan belasting in Italië. Grens situasies kan potensiële dubbele belasting te aktiveer, hoewel verligting onder 'n dubbele belasting verdrag beskikbaar kan wees. Onder die OESO Model Verdrag, inkomste indiensneming is oor die algemeen slegs belasbaar in die employee39s staat van verblyf, tensy die inkomste is afgelei van die werk wat uitgevoer in die staat van bron. Selfs in die geval van die werk in die buiteland uitgevoer word, kan inkomste indiensneming belas word slegs in die staat van verblyf indien (i) die werknemer bestee in die bron staat 'n tydperk 'n totaal van 183 dae van hoogstens in 'n tydperk van 12 maande, (ii) die besoldiging betaal word deur (of namens) 'n werkgewer wat nie 'n inwoner van die bron staat, en (iii) die besoldiging nie gedra word deur 'n permanente saak van die employer39s maatskappy geleë in die bron staat. Dit is nodig, dus, om te bepaal op 'n geval-tot-geval basis of 'n individu is belasting inwoner in Italië. As 'n individu geag belasting inwoner in Italië, die gelykheid toekenning (afhangende van die tipe en eienskappe) sal oor die algemeen, op toekenning, onderhewig aan belasting en sosiale bydraes in Italië al wat verband hou met werk in die buiteland uitgevoer word. Indien die indiensneming inkomste wat uit die aandele toekennings ook belas word in die bron, mag 'n belasting krediet vir belasting betaal in die brontoestand beskikbaar onder Italiaanse belasting wet wees. As 'n individu belasting inwoner nie geag in Italië, belasting kan nie gehef word in Italië in verband met aandele toekennings in verband met die werk wat uitgevoer in Italië toegeken, met dien verstande dat nie een van die wat in die OESO Model Verdrag vereistes (soos uiteengesit hierbo) vervul is. DUITSLAND 'n Duitse werkgewer aanspreeklik is vir 'n employee39s belasting op inkomste indiensneming indien die belasting nie behoorlik uit salaris afgetrek en oorbetaal aan die toepaslike belasting kantoor. Daarbenewens kan die besturende direkteur van 'n maatskappy persoonlik aanspreeklik gehou word vir belasting wat moes gewees het teruggehou. Daarom is dit belangrik vir 'n werkgewer om te weet oor die belastinghantering van aandele toekennings, waaronder die tyd wanneer die betrokke belasting verskuldig is. Die Duitse belasting behandeling van gelykheid aansporing toekennings aan IME sal afhang van die tipe aansporing en op die omstandighede waaronder hulle toegestaan. Volgens die Duitse belasting Owerheid, gelykheid toekennings vorm 'n werklike voordeel slegs indien hulle oordraagbaar of uitgeoefen word. Gevolglik aandele toekennings wat nie vrylik oordraagbaar nie en mag nie uitgeoefen word vir 'n sekere tydperk nie 'n voordeel nie uitmaak en dus nie beskou word as belasbare inkomste. Equity toekennings soos aandele-opsies kan beskou word as oordraagbaar indien (i) hulle is gelys op 'n aandelebeurs, of (ii) die bepalings van die voorraad opsie ooreenkoms toelaat dat die werknemer om die opsies vrylik oordra. RSUs is tipies nie vrylik oordraagbaar. Duitse fiskale howe het bevind dat 'n werknemer ontvang 'n belasbare voordeel slegs ten tye van die voordeel het 'n ekonomiese waarde aan die werknemer, wat is tipies die datum van oefening (in die geval van 'n opsie) of die datum van betaling (in die geval van 'n RSU). Op hierdie datum, kan die werknemer voorraad of 'n kontantekwivalent te ontvang. Die toekenning van aandele-opsies of RSUs of soortgelyke aandele toekennings as sodanig nie 'n voordeel te skep, want dit is nie seker van die aandele toekennings sal ooit uitgeoefen of omskep in kontant. Werknemers en Inwoner in Duitsland soos hierbo uiteengesit, aandele-opsies is oor die algemeen belasbare ten tyde van die oefening. Die belasting is gebaseer op die bedrag van die voordeel vir die werknemer en word bereken met verwysing na die verskil tussen die markwaarde van die voorraad op die datum van oefening en die uitoefening of trefprys. Dieselfde behandeling van toepassing op RSUs. In baie gevalle, IME ontvang aandele toekennings van die uiteindelike moedermaatskappy en die plaaslike werkgewer nie noodwendig weet wat die bedrag van die aandele-opsies wat deur 'n werknemer of die bedrag van die belasbare voordeel op oefening. In sulke gevalle word die werknemer verplig om die werkgewer in kennis stel wanneer die voorraad opsies uitgeoefen en die bedrag van die belasbare voordeel vir die werkgewer in staat stel om die toepaslike loon belastingaftrekkings te maak. Indien die werknemer nie aan sy / haar verpligting om besonderhede aan die werkgewer verskaf, kan die werkgewer nie aanspreeklik wees vir belasting wat moes gewees het teruggehou of mag, onder sekere omstandighede, in staat wees om 'n terugbetaling te eis van die werknemer gehou. Werknemers verlaat Duitsland As die IME beweeg vanaf Duitsland na 'n ander land tussen die tyd van toekenning en die uitoefening van die toekenning, Duitsland beweer die reg om die gedeelte van die voordeel wat verband hou met die tyd die werknemer woonagtig was in Duitsland belasting. Dit kan in bepaalde omstandighede lei tot dubbele belasting of geen belasting op alle, hoewel belasting regte met betrekking tot 'n voordeel is geneig om te word gereeld deur 'n toepaslike dubbelbelasting verdrag. Werknemers kom na Duitsland Dieselfde beginsels geld as 'n IME wat aandele toekennings hou beweeg na Duitsland en oefeninge hulle toe in Duitsland woon. Weereens, sal die Duitse belasting Owerheid 'n gedeelte van die voordeel eis. Dit sal egter die nie-belasbare gedeelte van die voordeel van die werknemer ontvang word by die berekening van die toepassing persoonlike individuele belastingkoers. Laaste waarskuwing Dit gaan byna sonder om te sê dat die komplekse aard van die belasting reëls met betrekking tot IME in verskillende EU jurisdiksies beteken dat dit is van kritieke belang dat die feite en omstandighede van elke geval is ontleed om die korrekte en huidige belasting behandeling te bepaal. Die gevolge van die versuim om dit behoorlik te doen moet nie onderskat word nie. Die inhoud van hierdie artikel is bedoel om 'n algemene aanduiding van die onderwerp gee. Spesialis advies moet verkry word oor jou spesifieke omstandighede. Om hierdie artikel Druk, al wat jy nodig het, is om geregistreer te word op Mondaq. Klik om Teken in as 'n bestaande gebruiker of registreer sodat jy dit article. Like kan druk - Klik op hierdie skakel om hierdie bladsy by jou gunstelinge Deel - Klik op hierdie skakel om hierdie bladsy Deel via e-pos of sosiale media Print - Klik op hierdie skakel om dit af druk bladsy Verenigde Koninkryk (VK) - belasting Verdrag dokumente die volledige teks van die volgende belasting verdrag dokumente is beskikbaar in Adobe PDF formaat. As jy probleme opening van die pdf-dokument of lees bladsye het, laai die nuutste weergawe van Adobe Acrobat Reader. Vir verdere inligting oor Belastingverdragen verwys ook na die Tesourie Departemente Belasting Verdrag Dokumente bladsy. Page laas hersien of Opdateer: 23-September-2016 Ken jou regte Los 'n probleem

No comments:

Post a Comment