Friday 8 September 2017

Forex Dvd Opleiding


Forex Opleiding Video Hoe meer jy weet oor forex hoe beter voorbereid sal jy wees om handel strategieë te formuleer en om ingeligte besluite te neem. Vier modules van 10 forex video's is geskep om jou te leer van die basiese beginsels om meer gevorderde funksies van forex. Aan begin - forex basiese beginsels Lees kaarte Hoe om tegniese en fundamentele analise te gebruik en nog baie meer .. REGISTREER OP VIEWLearn Forex Trading Een van die beste dinge wat jy kan doen vir jouself wanneer jy besluit om buitelandse valuta handel te dryf, is om soveel as wat jy kan leer oor hierdie opwindende en dinamiese mark. Wanneer jy aansluit maklik forex Reg jy toegang tot al vier forex video modules, ons gratis e-boek gids tot handel forex, jou eie demo rekening te handel en 'n toegewyde rekening diensbestuurder te antwoord op al jou vrae te oefen. Die proses nie die geval einde daar - as jy groei as 'n handelaar sal jy 'n persoonlike handelaars wat daar is om die mark te bespreek en jou help om jou handel strategieë te formuleer nie. Gratis e-bookFrom: Ken Calhoun, voorsitter, Daytrading Universiteit Colorado Springs, Colorado VSA Geagte forex handelaar, As jy het gefrustreerd, uit te probeer al quotthe otherquot Forex kursusse en nog verloor 8212 sy tyd om 'n ander handel strategie, aan die lig gebring deur 'n goed probeer bekend bedryf professionele. Oorweeg leer uit my nuwe quotForex Firepowerquot DVD, as die grondslag vir wat jy hoe om munt pare met behulp noukeurig ontwerpte toegang en uitgang taktiek handel. Itll wys jou alles wat jy nodig het om te weet om beide te begin handel Forex, plus my gunsteling handel Opstellings vir die sterkste kaarte om handel te oorweeg. Met vandag se ekonomie so taai, wouldnt dit wonderlik wees om in staat wees om te sien hoe om nuwe Forex inskrywings en uitgange Of jy 'n ervare handelaar, of splinternuwe om forex handel, hierdie praktiese handel stelsel het die potensiaal om jou te help maak 'n vinnige verbeterings aan jou handel vaardighede, maak nie saak wat jou agtergrond. Ontdek hoe om handel te dryf was nog nooit so maklik nie. Hier is net 'n voorsmakie van 'n paar van wat jy sal ontdek: Kyk wat munt pare is die mees onstabiele en verskaf spesifieke handel inskrywings en uitgange (terwyl die bemeestering van die vermoë om onmiddellik te sien hierdie quothigh-pit breakoutsquot vir jouself 8212 'n vaardigheid wat jy kan gebruik vir 'n lewensduur ). Wat die sleutel quotentry en uitgang patroon differencesquot is tussen dag amp swing handel aandele en munt pare. te help om jou eie quottransition planquot ontwikkel om Forex om jou ambagte te voeg (hierdie brug is die quotmissing linkquot wat het veroorsaak dat baie aspirant-Forex-handelaars om op te gee in frustrasie. youve got om hierdie wenke te sien) Jy sal kry Dit Werklike Wye DVD om Forex Leer uit 8212 Verskeep Airmail oral in die wêreld. Hoe om jou kennis versigtig versnel wanneer dit kom by handel Forex, en hoe om die 5 mees algemene (en duur) foute wat nuwe Forex handelaars loop in keer op keer te vermy. hierdie spesiale handel taktiek Siek word onthulling is die moeite werd om die beskeie prys van hierdie professionele nuwe DVD alleen Alles wat jy moet weet om in staat wees om vinnig te begin skandering deur my gunsteling 12 munt pare, PLUS hoe om inskrywings en uitgange te stel. Trouens, hierdie hoë-presisie quotentry triggerquot strategieë sluit in verskeie van my mees goed behou handel taktiek, en ek sal openbaar dit aan julle in hierdie eksklusiewe DVD. En nog baie meer (sien onder) Hierdie hoë-gehalte widescreen DVD verskeep deur Amazones Createspace afdeling, en kan in enige streek DVD-speler besigtig word op jou televisie of rekenaar. jy kry hierdie werklike fisiese DVD, in 'n pragtige breedbeeld formaat ( 'n handel bedryf EERSTE), wat jy kan sien op jou huis televisiestel, sit gemaklik in jou bank of rugleuning. 'n ander Forex skietgoed voordeel Gelukkig vir jou, Forex vuur krag is nie moeilik om te sien screencaptures op CD's wat jy hoef te bult oor jou rekenaar te monitor om te kyk of 'n goedkoop aflaai wat verlore kan gaan. In plaas daarvan, Forex skietgoed is 'n ware streek-vry DVD wat jy sal kry, met egte opleiding van 'n top handel bedryf figuur. Vir minder as die prys van 'n enkele geblaas handel, kan jy hierdie kragtige DVD opleiding toe te voeg tot jou kennis en potensieel begin vermy duur tot stilstand kom, en leer nuwe inskrywing amp uitgang vaardighede 8212 sy net so maklik en sy maklik om te jou persoonlike Forex skietgoed DVD bestel 8212 geskep deur die bekroonde handelaar Ken Calhoun, president van DaytradingUniversity, een van die handel industrys mees betroubare webwerwe vir aktiewe voorraad en valuta handelaars. Forex taktiek geopenbaar in een van die handel industrys EERSTE widescreen DVD's wat jy kan sien op jou TV-8212 ontsluit top forex taktiek in 'n paar minute. Kry Praktiese Forex Opleiding van 'n top handel bedryf Professionele. Hoekom ForexFirepower Hoekom glo my Ive is in besigheid sedert 1999 met die industrie toekennings, verskyn in CBS Marketwatch, theStreet, Active Trader Magazine, TASC Magazine, Trading Expos en meer, kan jy koop met vertroue dat jy kry opgelei deur 'n hoogs gerespekteerde handelaar met honderde getuigskrifte van ander saaklike handelaars. 'N Naam wat jy kan vertrou. Ok laat 'n blik op wat jy oor om te ontdek as jy jou eie quotForex Firepowerquot stelsel te kry: Ideaal vir aktiewe dag geldeenheid en swaai handelaars, hier is die quotinside scoopquot dat jy presies wys wat jy sal ontsluit in hierdie nuwe forex DVD kursus ( aan u gestuur word deur Amazones Createspace DVD-afdeling): Ken Calhoun is president van Daytrading Universiteit, ForexOnFire en StockTradingSuccess (met Steve Nison). Met dien verstande aanlyn opleiding te aktiewe handelaars uit meer as 32 lande sedert 1999, is hy 'n internasionaal gepubliseer handelaar whos verdien toekennings en resensente aangeprys van handelaars regoor die wêreld vir sy professionele handel stelsels. Voorgestelde in toonaangewende handel publikasies en gebeurtenisse, waaronder tegniese ontleding van Voorrade amp Commodities tydskrif, Active Trader Magazine, OnlineTradersExpo, theStreet, en CBS Marketwatch, Ken het 'n gewilde figuur in die aktiewe handel toneel vir byna 'n dekade, en het mede-geproduseer twee - beurs DVD stelsels met Steve Nison, garnering oor 101 handelaar getuigskrifte. As 'n internasionaal gepubliseer sakebestuur konsultant, Ken voorheen opgelei oor 31000 mense in meer as 147 kliënte maatskappye wêreldwyd. Hy het sy winste uit sy suksesvolle raadgewende loopbaan en die wêreld van 'n aktiewe voorraad en valuta handel, waar hy is reeds besig om te help ander handelaars gebruik presisie, gevorderde handel strategieë in hul ambagte ontdek. Sy Daytrading Universiteit webwerf is 'n gewilde bron vir aktiewe handelaars. Hy het 'n onderhoud Brian Tracy, Steve Nison, Kathy Lien, Boris Schlossberg en ander en is 'n gesogte seminaar spreker en bedryf figure. CC is 'n interaktiewe mentorskap diens ontwerp om hoogs persoonlike opvolg ondersteuning vir handelaars van alle vlakke te voorsien. Sedert 2006, het duisende aspirant Forex-handelaars het baat gevind by die ervaring en ondersteuning van gesoute forex handelaar en afrigter Vic Noble om konsekwent winsgewende handelaars geword. meer 6 Kragtige Daily Forex Patrone weet hoe om te kyk en neem voordeel van herhalende Forex prys patrone is een van die belangrikste wapens beskikbaar vir die professionele forex handelaar. Shirley Hudson Vic Noble sal jou wys hoe om raak te sien en wins uit hulle dwarsdeur die handel dag. Meer Gebruik van YOU. Forex Fundamentele Trading System Tuisstudie DVD stel - Kombinasie van tegniese ontleding, Forex Nuus, marksiklus, en die risiko sentiment Faktore om konsekwentheid in jou dag Trading bereik. Geagte Forex Trader: My naam is Henry Liu. en ek het 'n handel stelsel vir die geldeenheid mark wat gebaseer is op 'n uiters doeltreffende nog min bekende strategie ontwikkel that39s byna quotpsychicquot soos in die natuur, en hierdie stelsel maak geld vir jou dag handel die Forex mark op 'n daaglikse basis. Dit Forex strategie, gebaseer n kombinasie van 'n paar belangrike faktore wat ek tydens my soeke na finansiële vryheid in Forex Trading per ongeluk ontdek. Om 'n lang storie kort te maak, I39ve al met behulp van dieselfde stelsel vir die afgelope 3 jaar, terwyl die opwekking van meer as 'n paar honderd duisende dollars in inkomste. alles in die gerief en privaatheid van my huis, terwyl slegs werk 'n paar uur per dag. Na letterlik onder druk geplaas deur my nuusbrief intekenare my stelsel openbaar, uiteindelik het ek besluit om af te kry my lui boude en saam te stel hierdie DVD gedetailleerde elke enkele geheim dat ek in my daaglikse handel. En dit is nie so maklik soos dit klink. Sedert ek 'n 6 gevoel ontwikkel het om te snuif uit te wen ambagte, was ek beide geskok en verheug toe ek my onderbewussyn ondersoek en uit te vind my besluitnemingsproses. Dus het ek begin om elke handel wat ek oor 'n paar maande gelede aan te teken. As ek kyk na elke handel wat Ive geneem in die afgelope 24 maande, saam met die opnames van onlangse transaksies, I39ve ontdek die redes agter hul sukses, grootliks gebaseer op die eenvoudige stelsel wat ek gestruikel op, en vertaal dit in eenvoudige stap-vir - step beplan om sy veel moeiliker projek as wat ek verwag het as kwaliteit is belangrik vir my, en ek was nog nooit gaan net nog 'n Forex stelsel te blus, ek wil om seker te maak dat dit dit dit is wat jy sal ooit nodig het om 'n konsekwente bereik inkomste handel Forex, by die gerief van jou huis, terwyl slegs 'n week werk 'n paar uur nadat letterlik honderde ure se werk, Ive uiteindelik saam hierdie DVD Tuis kursus oor die hele Henry Liu Forex System van bo na onder in die stelsel , sal jy vind: Die grootste fout meeste Forex-handelaars maak dat letterlik moorde hul rekening, en hoe 'n eenvoudige, maklik aanpassing in my verhandeling van plan thatll onmiddellik jou wen verhouding te verhoog met 86, terwyl die uitskakeling van alle teenstrydighede in jou handel hoe om jou inskrywings en uitgange te bemeester met jou handel in die kortste moontlike tyd, terwyl die bank op my stelsel daaglikse Hoekom jy net nodig het om te bestee 7 uur 'n week handel oor die gemiddelde, plus 30 minute van voorbereiding per week afgekap ten minste 50 van jou handel tyd onmiddellik, vandag Hoe om vermy die handel aan die verkeerde kant van die mark en wanneer om jou verliese kortgeknip onmiddellik na jou handel rekening te beskerm. Hoe om vinnig te voeg 20 30 pitte met elke handel wat jy neem. deur net die behoud van jou oog op hierdie een eenvoudige ding te vermy, terwyl verloor ambagte in die eerste plek. Op grond van sy insig en ervaring toe te voeg tot 20-30 VIPS om jou ambagte is nie 'n mite. Izwan, Maleisië - September 2008 Alles wat jy nodig het om te weet, maar nooit geleer het oor die nuus beurs: wanneer om te koop, wanneer om te verkoop, wanneer om te bly uit, wanneer om handel te keer, en wanneer om op te hou om jou poste Neem voordeel van die nuanses van elke munt paar verstaan ​​verskillende eienskappe van elke paar, sodat jy kan kontant in op hierdie bes bewaarde geheime wat die meeste Forex handelaars nooit uit te vind op hul eie. Die presiese, stap-vir-stap, bloudruk om my handel stelsel. uitgespel in maklik-formaat te volg, sodat jy is nie wees gelaat met 'n wat nou na bevraagteken, as jy sal presies weet wat om volgende te doen. Die waarheid agter fundamentele nuus handel en hoekom 99 van alle Forex-handelaars wat Arent handel nuus moet nou begin Hoe om die geheime sinergistiese ontleding van die kombinasie van langtermyn fundamentele, korttermyn tegniese, daaglikse marksiklus gebruik, en algemene risiko sentiment om voordeel te trek uit groot mark swaai voordat hulle plaasvind Hoekom my eenvoudige Forex stelsel sal jou help, selfs as jy dit nie handel die nuus versterk jou wins vlak deur ten minste 20 na aanleiding van hierdie eenvoudige punt drie verskillende maniere om die nuus te handel en drie verskillende ná nuus variasies wat kragte jy winsgewend besluit 99 te maak van die tyd Hoe om voordeel te trek uit die natuurlike ritmes van die mark te neem deur om in die beste moontlike prys (of verlaat jou ambagte met die meeste wins) elke dag PLUS: 'n spesiale afdeling op Mindset Workshop ontwerp om spesifiek jou help om die moeilikste deel in die handel, jou emosies van vrees en gierigheid te bemeester. As jy het al die handel Forex vir 'n rukkie soos ek, youd waarskynlik lees oor hulle of selfs ervaar hoe vrees en gierigheid kan kry in die manier van handel, maar afwyk van die beskrywing van die probleem is daar Arent baie hulpbronne oor die belangrikheid van die probleem. Dis wat hierdie artikel is vir En Theres meer. Ive toegewy n volledige afdeling oor handel plan en geldbestuur. Soos ons almal weet in die handel, as jy dit nie het 'n verhandeling van plan, jy beplan om hierdie afdeling te misluk gee jou presies dieselfde handel plan wat ek gebruik, maar in plaas van stoot dit af. Ek verduidelik dit in detail uit 'n sielkundige oogpunt, sodat jy gewoond moet my woord vir dit, maar jy sal verstaan ​​presies wat jy doen. Maar Theres meer: ​​Natuurlik sal niks volledig sonder 'n handleiding van my stelsel, gee jy nog meer inligting, altyd op jou vingers Ek weet uit persoonlike ervaring wat 'n gedrukte handleiding is uiters belangrik, want Im 'n visuele leerder, en Ek leer uit die lees As jy soos ek, sal jy absoluut mal daaroor. Hier is die deal: Jy sal kry 'n volledige 7-DVD Kursus oor die kern van my Henry Liu Forex System met alles wat jy nodig het om te weet om 'n konsekwente inkomste handel Forex te bereik, teen jou eie pas in die privaatheid en gerief van jou huis. Jy kan speel, rewind, en breek die DVD stel met jou rekenaar of DVD-speler. Ek het hulle georganiseer in die mees logiese manier moontlik om jou te kry tot 'n vinnige spoed. Begin met 'n paar van die basiese gevorderde handel konsepte, wat die hoeksteen van my handel (sodat youll verstaan ​​beide die hoe-tos en die redes waarom), 'n full-fletched stap-vir-stap handel evaluering kontrolelys wat my Forex stelsel dek volledig. DVD 1: sluit gevorderde Trading Konsepte wat uitspel die redes agter my stelsel. Dit is die deel waar jy insig en die vertroue wat jy nodig het in die handel my stelsel te ontwikkel. Ek glo dat jy effektief my stelsel te volg, moet jy die logika agter die stelsel te verstaan, so as die veranderinge in die mark in die toekoms, kan jy nog steeds wins uit my stelsel deur na aanleiding van die logika. Effektief, Im wys jou hoe-om vis te vang in plaas daarvan om jou 'n vis. Toe goed dekking van die drie belangrikste vrae in forex en hoe 'n skynbaar onbelangrik feit jou oog op die forex vir ewig kan verander. Die deur hierdie belangrike benaderings wat gelei het tot die ontdekking en perfeksie van my stelsel sal jy ook 'n volledige oorsig van my handel stelsel, waar ek verduidelik wat my handel stelsel is alles oor. In hierdie artikel jy sal waarskynlik kry al jou vrae beantwoord, verwag om baie ah-ha ervarings te kry hier Youll kry spesifieke riglyne om te volg tydens nuusberigte, insluitend neem winsvlakke, stop-verlies vlakke, en waar in die handel te kry nadat 'n retracement. As 'n spesiale bonus, Ive het bygevoeg 'n spesiale retracement berekening video in die bonus biblioteek wat jy presies hoe om hierdie vlakke te bereken. Die metodes van die nuus handel in hierdie artikel is heeltemal makelaar-vriendelik as jy is nie te doen het met 'n glip, verbreed versprei, of selfs platform vries tydens nuusberigte. DVD 3: In hierdie afdeling sal jy ontdek die nuanses en eienskappe van elk van die groot munt. Aan die einde van hierdie DVD, sal jy weet watter soort beweging te verwag van elke hierdie buitelandse valuta, en die belangrikste sal jy kry 'n splinternuwe perspektief in die valuta handel. Hierdie afdeling dek sewe belangrikste geldeenhede insluitend dollar, euro, JPY, GBP, CHF, AUD, en CAD. Jy sal weet waarom GBP beweeg in so 'n groot omvang, en waarom stygende ruolieprys effektief stoot down die USD / CAD paar. Jy sal weet waarom die CHF word beskou as 'n veilige hawe geldeenheid, en waarom in die tyd van die vraag krisis vir dollar styg ten spyte van die Feds liberale gebruik van sy drukpers sal hierdie DVD jou werklike wêreld Forex kennis te verbeter en baan die weg vir die koppeling die kolle van globale gebeurtenisse om die geldeenheid mark, sodat jy die eerste voorsteller in groot mark swaai wees, voordat dit gebeur. DVD 4: Dit is die artikel youve wag, die kern noodsaaklik my handel stelsel. Jy sal kry die binnekant van die scoop van my marksiklus keer, kompleet met 'n 24-uur-ineenstorting en hoe-om effektief te kan gebruik hierdie eenvoudige tegniek en krag winste in jou rekening soos klok. Jy sal ook kry my volledige tegniese ontleding arsenaal, wat elke enkele tegniek wat ek gebruik wanneer die evaluering van my ambagte. Jy sal in staat wees om jou inskrywings en uitgange te verbeter onmiddellik na hierdie artikel, ongeag van jou huidige handel kundigheid. Dan sal jy kry gedetailleerde analise oor die daaglikse siklusse of beter bekend as die reëls 3-sessies / 2-dag. Verstaan ​​hierdie eenvoudige mark fases sal jou in staat stel om die mark toestand te voorspel met 'n laser-agtige presisie. Hierdie afdeling sal nie volledig wees sonder 'n werklike evaluering video saam met my handel kontrolelys, en 'n daaglikse to-do list waar jy net kan die volgende stappe dag na dag, week na week, terwyl jy jou handel te verbeter en jou rekening te groei. DVD 5: Dit is die spesiale afdeling wat alle aspekte van die opstel van jou grafiek met my handel stelsel dek. Alhoewel ek dit nie gebruik 'n baie aanwysers, het ek 'n paar eie aanwysers ontwerp vir my eie gebruik, insluitend die DLL (daaglikse limiet vlakke). Hierdie vlakke is gebaseer op statistiese bewegende reekse, en wanneer dit gebruik word in samewerking met my tegniese ontleding, sal jy geskok wees om die akkuraatheid in die soek en vind mark terugskrywings sones Ek is die verkoop van hierdie vlakke op 'n inskrywing basis vir 197 per maand sy joune gratis met blydskap my loopbaan onder 'n beperkte gebruik lisensie om dit te installeer op al jou handel dryf. Ek het hierdie 2 ambagte (daaglikse limiet Vlakke) elke dag gebruik. Ek het amper verhaal uit my begin verlies wat eintlik was 10K. Siek wys jou ook hoe my werkplek opgestel. Im tans 3 monitors en 3 verskillende makelaar voed jy kry my spesiale truuk om hierdie verskillende bronne gebruik tot jou voordeel, en soms 'n kans om die verskille vir 'n paar betroubaar pitte ontgin Sedert ek begin, ek verloor € 14.000. Laaste 4 maande het ek lees jou DLL amp my verloor afgeneem op 80. DVD 6: Dit is 'n spesiale afdeling oor Geld Bestuur. Soos ons almal weet geldbestuur is uiters belangrik in die handel, maar whats die beste manier om 'n goeie maandelikse opbrengs te verseker terwyl die beperking van die risiko's wat ek gewoond net praat oor die beginsels van wat jy moet of behoort nie doen, Siek gee jou die presiese dieselfde ambag planne wat Ive gebruik om honderde duisende dollars genereer gedurende die afgelope 3 jaar. As 'n spesiale bonus, as jy nog nie begin handel met 'n lewendige rekening, Siek wys jou die mees doeltreffende manier om jou rekening te finansier om enige potensiële verliese te minimaliseer. Dit is iets wat geen makelaar wat jy ooit sal vertel nie, want dit is nie in hul beste belang as ek het hierdie bekende toe ek begin, miskien is ek gewoond te verloor dat 100,000 in my eerste jaar DVD 7: DVD 7: Dit is die spesiale afdeling op Mindset Workshop, spesifiek ontwerp om jou te help jou emosies van vrees en gierigheid te oorwin in die handel. Die byna onmoontlik om hierdie emosies te spreek en hulle oornag verander nie, maar as jy verstaan ​​wat aangaan agter die skerms, kan jy leer om 'n gevoel van bewustheid 'n lang pad om te help jy bekamp hierdie selfvernietigende emosies te ontwikkel en itll gaan. Dit is dalk die mees onderskatte gedeelte in my DVD stel, maar vir enige gesoute handelaars sukkel om konsekwentheid, sal hierdie afdeling jou lewe verander. En that39s al wat daar is om dit. Baie eenvoudig en reguit vorentoe aanbod om dadelik te begin, vandag. Hierdie produk is slegs vir My brein mentorstelsel intekenaars. Klik hier om uit te vind meer oor my brein mentorstelsel My DVD Tuis kursus quotHenry Liu39s Forex Systemquot beskikbaar is nie, asseblief aanteken vir my nuusbrief hieronder en I39ll u in kennis stel sodra dit beskikbaar raak. Wil jy nuusberigte handel, maar weet nie waar om te Teken begin vir my nuusbrief en te begin vandag GRATIS Youll my onbevooroordeelde analise op al verhandelbaar nuus te kry (mors nie jou tyd op 'n lae impak nuus dat gewoond die mark beweeg), met besonderhede soos nuus vry tyd, figure, en wat om te doen nadat die syfers is vrygestel (te koop of te verkoop.) soms Siek ook my mening oor die mark sentiment deel, en dit is bekend dat soms veroorsaak my intekenaars rekeninge ontplof met wins. Jy moet reg kry nou begin. Ook Ek haat spam te siek nooit verkoop, verhuring of huur jou inligting uit. Jy is veilig by my. Jy kan inteken op enige tyd, daar is hoegenaamd geen verpligting, jy het my woord op it. FXStreet Forex DVD-reeks Naked Forex: aanwyser-Free Trading Systems Sodra jy naak te gaan, kan jy nooit weer terug gaan. Dit 2-DVD stel is ideaal vir die handelaar wat moeg van die skakel aanwysers en handel stelsels. Jy sal hoe ldquonaked tradingrdquo leer - handel sonder tegniese aanwysers, sal jou help om die algemene probleme wat baie handelaars plaag te vermy. Jy sal leer hoe om 'n hoë waarskynlikheid handel geleenthede te identifiseer op jou kaarte. Jy sal leer hoe om op te spring en ry sterk tendense in enige mark. Jy sal leer hoe om belangrike draaipunte identifiseer in die mark sodat jy kan voordeel trek uit die omkering. Ten slotte, en die belangrikste, jy sal leer hoe om selfvertroue met hierdie handel stelsels te bou voordat jy enige geld te waag. FXStreet DVD-reeks - ondersteuning en weerstand Trading In hierdie 2-DVD stel, Rob Booker en Dave Murphy lei jou deur die kragtige en maklik-om-te gebruik handel tegnieke wat hul FXStreet blog een van die mees gewilde forex blogs op die web gemaak het. Stap-vir-stap, sal jy leer om 'ambagte op enige geldeenheid paar, op enige tyd raam grafiek. As jy 'n kort termyn handelaar, kan hierdie winsgewende strategieë help om te beplan en voltooi ambagte op 5 minute. 1 minuut, en selfs blok kaarte. As jy 'n term handelaar langer, sal hierdie selfde metodes help jy van plan is ambagte aan die groot swaaie in die valuta-markte te vang - beweeg dat duur vir honderde pitte. Let wel: Alle inligting op hierdie bladsy is onderhewig aan verandering. Die gebruik van hierdie webwerf aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Lees asseblief ons Privaatheidsklousule en legal inligting. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Menings te FXStreet is dié van die individuele skrywers en nie noodwendig die mening van FXStreet of sy bestuur verteenwoordig. FXStreet het nie geverifieer die akkuraatheid of basis-in-feit van enige eis of verklaring deur 'n onafhanklike skrywer: foute en weglatings mag occur. Any menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf, deur FXStreet, sy werknemers, vennote of bydraers, word as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. FXStreet sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan.

No comments:

Post a Comment