Sunday 10 September 2017

Moving Average Lesplan


Bewegende gemiddeldes: Wat is dit vir die mees gewilde tegniese aanwysers, bewegende gemiddeldes word gebruik om die rigting van die huidige tendens meet. Elke tipe bewegende gemiddelde (algemeen in hierdie handleiding as MA geskryf) is 'n wiskundige gevolg dat word bereken deur die gemiddeld van 'n aantal van die verlede datapunte. Sodra bepaal, die gevolglike gemiddelde is dan geplot op 'n grafiek, sodat die handelaars om te kyk na reëlmatige data eerder as om te fokus op die dag-tot-dag prysskommelings wat inherent in alle finansiële markte is. Die eenvoudigste vorm van 'n bewegende gemiddelde, gepas bekend as 'n eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA), word bereken deur die rekenkundige gemiddelde van 'n gegewe stel waardes. Byvoorbeeld, 'n basiese 10-dae - bewegende gemiddelde wat jy wil voeg tot die sluiting pryse van die afgelope 10 dae en dan verdeel die gevolg van 10. In Figuur 1 te bereken, die som van die pryse vir die afgelope 10 dae (110) is gedeel deur die aantal dae (10) om te kom op die 10-dae gemiddelde. As 'n handelaar wil graag 'n 50-dag gemiddelde sien in plaas daarvan, sal dieselfde tipe berekening gemaak word, maar dit sal die pryse sluit oor die afgelope 50 dae. Die gevolglike gemiddelde hieronder (11) in ag neem die afgelope 10 datapunte om handelaars 'n idee van hoe 'n bate relatiewe is geprys om die afgelope 10 dae te gee. Miskien is jy wonder hoekom tegniese handelaars noem hierdie hulpmiddel 'n bewegende gemiddelde en nie net 'n gewone gemiddelde. Die antwoord is dat as nuwe waardes beskikbaar is, moet die oudste datapunte laat val van die stel en nuwe data punte moet kom om dit te vervang. So, is die datastel voortdurend in beweging om rekenskap te gee nuwe data soos dit beskikbaar raak. Hierdie metode van berekening verseker dat slegs die huidige inligting word verreken. In Figuur 2, sodra die nuwe waarde van 5 word by die stel, die rooi boks (wat die afgelope 10 datapunte) na regs beweeg en die laaste waarde van 15 laat val van die berekening. Omdat die relatief klein waarde van 5 die hoë waarde van 15 vervang, sou jy verwag om die gemiddeld van die datastel afname, wat dit nie sien nie, in hierdie geval van 11 tot 10. Wat Moet Bewegende Gemiddeldes lyk as die waardes van die MA is bereken, hulle geplot op 'n grafiek en dan gekoppel aan 'n bewegende gemiddelde lyn te skep. Hierdie buig lyne is algemeen op die kaarte van tegniese handelaars, maar hoe dit gebruik word kan drasties wissel (meer hieroor later). Soos jy kan sien in Figuur 3, is dit moontlik om meer as een bewegende gemiddelde om enige term voeg deur die aanpassing van die aantal tydperke gebruik word in die berekening. Hierdie buig lyne kan steurende of verwarrend lyk op die eerste, maar jy sal groei gewoond aan hulle soos die tyd gaan aan. Die rooi lyn is eenvoudig die gemiddelde prys oor die afgelope 50 dae, terwyl die blou lyn is die gemiddelde prys oor die afgelope 100 dae. Nou dat jy verstaan ​​wat 'n bewegende gemiddelde is en hoe dit lyk, goed in te voer 'n ander tipe van bewegende gemiddelde en kyk hoe dit verskil van die voorheen genoem eenvoudig bewegende gemiddelde. Die eenvoudige bewegende gemiddelde is uiters gewild onder handelaars, maar soos alle tegniese aanwysers, dit het sy kritici. Baie individue argumenteer dat die nut van die SMA is beperk omdat elke punt in die datareeks dieselfde geweeg, ongeag waar dit voorkom in die ry. Kritici argumenteer dat die mees onlangse data is belangriker as die ouer data en moet 'n groter invloed op die finale uitslag het. In reaksie op hierdie kritiek, handelaars begin om meer gewig te gee aan onlangse data, wat sedertdien gelei tot die uitvinding van die verskillende tipes van nuwe gemiddeldes, die gewildste van wat is die eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA). (Vir verdere inligting, sien Basics gelaaide bewegende gemiddeldes en Wat is die verskil tussen 'n SMA en 'n EMO) Eksponensiële bewegende gemiddelde Die eksponensiële bewegende gemiddelde is 'n tipe van bewegende gemiddelde wat meer gewig gee aan onlangse pryse in 'n poging om dit meer ontvanklik maak om nuwe inligting. Leer die ietwat ingewikkeld vergelyking vir die berekening van 'n EMO kan onnodige vir baie handelaars wees, aangesien byna al kartering pakkette doen die berekeninge vir jou. Maar vir jou wiskunde geeks daar buite, hier is die EMO vergelyking: By die gebruik van die formule om die eerste punt van die EMO bereken, kan jy agterkom dat daar geen waarde beskikbaar is om te gebruik as die vorige EMO. Hierdie klein probleem opgelos kan word deur die begin van die berekening van 'n eenvoudige bewegende gemiddelde en die voortsetting van die bogenoemde formule van daar af. Ons het jou voorsien van 'n monster spreadsheet wat die werklike lewe voorbeelde van hoe om beide 'n eenvoudige bewegende gemiddelde en 'n eksponensiële bewegende gemiddelde te bereken sluit. Die verskil tussen die EMO en SMA Nou dat jy 'n beter begrip van hoe die SMA en die EMO bereken word, kan 'n blik op hoe hierdie gemiddeldes verskil. Deur te kyk na die berekening van die EMO, sal jy agterkom dat meer klem gelê op die onlangse data punte, maak dit 'n soort van geweegde gemiddelde. In Figuur 5, die nommers van tydperke wat in elk gemiddeld is identies (15), maar die EMO reageer vinniger by die veranderende pryse. Let op hoe die EMO het 'n hoër waarde as die prys styg, en val vinniger as die SMA wanneer die prys daal. Dit reaksie is die hoofrede waarom so baie handelaars verkies om die EMO gebruik oor die SMA. Wat doen die verskillende dae gemiddelde bewegende gemiddeldes is 'n heeltemal aanpas aanwyser, wat beteken dat die gebruiker vrylik kan kies watter tyd raam wat hulle wil wanneer die skep van die gemiddelde. Die mees algemene tydperke wat in bewegende gemiddeldes is 15, 20, 30, 50, 100 en 200 dae. Hoe korter die tydsduur wat gebruik word om die gemiddelde te skep, hoe meer sensitief sal wees om die prys veranderinge. Hoe langer die tydsverloop, hoe minder sensitief, of meer reëlmatige, die gemiddelde sal wees. Daar is geen regte tyd raam te gebruik wanneer die opstel van jou bewegende gemiddeldes. Die beste manier om uit te vind watter een werk die beste vir jou is om te eksperimenteer met 'n aantal verskillende tydperke totdat jy die een wat jou strategie pas te vind. Bewegende gemiddeldes: Hoe om dit te gebruik Skryf Nuus om te gebruik vir die nuutste insigte en ontleding Dankie vir jou inskrywing om Investopedia insigte - Nuus om Use. How te Gebruik bewegende gemiddeldes bewegende gemiddeldes help ons om eers die tendens te definieer en tweedens om veranderinge te erken in die tendens. Dis dit. Daar is niks anders wat hulle is goed vir. Enige iets anders is net 'n vermorsing van tyd. Ek sal nie wees om in die bloedige besonderhede oor hoe hulle gebou. Daar is ongeveer 'n zillion webwerwe wat die wiskundige samestelling van hulle sal verduidelik. Siek laat jy dit doen op jou eie eendag wanneer jy baie verveeld uit jou gedagtes maar al wat jy regtig hoef te weet, is dat 'n bewegende gemiddelde lyn is net die gemiddelde prys van 'n voorraad met verloop van tyd. Dis dit. Die twee bewegende gemiddeldes Ek gebruik twee bewegende gemiddeldes: die 10 tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA) en die tydperk 30 eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA). Ek hou daarvan om 'n stadiger een en 'n vinniger een gebruik. Hoekom Want wanneer die vinniger een (10) kruise oor die stadiger een (30), sal dit dikwels dui op 'n tendens verandering. Kom ons kyk na 'n voorbeeld: Jy kan sien in die grafiek hierbo hoe hierdie lyne kan jou help om tendense te definieer. Aan die linkerkant van die grafiek die 10 SMA is bo die 30 EMO en die neiging is up. Die 10 SMA kruise af onder die 30 EMO in die middel van Augustus en die neiging is af. Dan, die 10 SMA kruisies back-up deur die 30 EMO in September en die neiging is weer - en dit bly vir 'n paar maande daarna. Hier is die reëls: Fokus op lang posisies net vir die 10 SMA is bo die 30 EMO. Fokus op kort posisies net vir die 10 SMA is onder die 30 EMO. Dit nie die geval nie eenvoudiger as wat kry en dit sal altyd hou jou aan die regterkant van die tendens Let daarop dat bewegende gemiddeldes net werk goed wanneer 'n voorraad is trending - nie wanneer hulle in 'n handels-reeks. Wanneer 'n voorraad (of die mark self) word slordige dan kan jy ignoreer bewegende gemiddeldes - hulle sal nie hier werk is die belangrike dinge om te onthou (vir lang posisies - reverse vir kort posisies.): Die 10 SMA moet wees bo die 30 EMO. Daar moet genoeg ruimte tussen die bewegende gemiddeldes wees. Beide bewegende gemiddeldes moet opwaartse word skuins. Die 200 tydperk bewegende gemiddelde die 200 SMA word gebruik om afsonderlike bul grondgebied van beer grondgebied. Studies het getoon dat deur te fokus op lang posisies bo die lyn en kort posisies onder hierdie lyn kan jy 'n effense voorsprong gee. Jy moet hierdie bewegende gemiddeldes te voeg aan al jou kaarte in alle tydraamwerke. Ja. weeklikse kaarte, daaglikse kaarte, en intra-dag (15 min, 60 min) kaarte. Die 200 SMA is die belangrikste bewegende gemiddelde op 'n grafiek om te hê. Jy sal verbaas wees oor hoeveel keer 'n voorraad sal omkeer in hierdie gebied. Gebruik dit tot jou voordeel Ook, wanneer die skryf van skanderings vir voorrade, jy kan dit gebruik as 'n bykomende filter om potensiële lang Opstellings wat bo hierdie reël en potensiaal kort Opstellings wat onder hierdie lyn vind. Ondersteuning en weerstand In teenstelling met die algemene opvatting, nie aandele nie ondersteuning kry of loop in weerstand op bewegende gemiddeldes. Baie keer sal jy handelaars hoor sê: Haai, kyk na hierdie voorraad Dit wip van die 50 dae bewegende gemiddelde Waarom sou 'n voorraad skielik weerkaats van 'n lyn wat sommige handelaar sit op 'n grafiek Dit wouldnt. 'N voorraad sal slegs weiering (as jy wil om dit wat noem) af van beduidende prysvlakke wat plaasgevind het in die verlede - nie 'n lyn op 'n grafiek. Voorrade sal omkeer (op of af) by prysvlakke wat in die nabyheid van die gewilde bewegende gemiddeldes, maar hulle het dit nie keer op die lyn self. So, dink jy is op soek na 'n grafiek en sien jy die voorraad terug te trek om, kan sê, die 200 tydperk bewegende gemiddelde. Kyk na die prysvlakke op die grafiek wat bewys dat beduidende ondersteuning of weerstand gebied in die verlede wees. Dit is die gebiede waar die voorraad waarskynlik sal reverse. Demand vooruitskattingstegnieke: Moving Gemiddelde Eksponensiële Smoothing Hierdie les sal die vraag vooruitskatting met 'n fokus op die verkope van gevestigde goedere en dienste te bespreek. Dit sal die kwantitatiewe tegnieke van bewegende gemiddelde en eksponensiële gladstryking te help bepaal verkope vraag stel. Wat is Vra Voorspelling Weereens, dit is die vakansieseisoen. Kids is gereed vir 'n besoek van Santa, en ouers word beklemtoon oor inkopies en finansies. Besighede is die finalisering van hul bedrywighede vir die kalenderjaar en die voorbereiding te skuif na alles wat voorlê. ABC Inc vervaardig telefoon draad. Hul rekeningkundige en bedrywighede tydperke loop op 'n kalender jaar, sodat die einde van die jaar in staat stel om te draai bedrywighede voor die vakansie breek en plan vir die begin van 'n nuwe jaar. Dit is tyd vir bestuurders om voor te berei en operasionele planne in te dien hul departemente aan senior bestuur, sodat hulle 'n organisatoriese bedrywighede plan vir die nuwe jaar kan skep. Die verkope afdeling beklemtoon uit hul gedagtes. Die vraag na telefoon draad was in 2015 en die algemene ekonomiese data dui op 'n voortgesette afswaai in die konstruksie projekte wat telefoondraad vereis. Bob, die verkoopsbestuurder, weet dat senior bestuur, die direksie en belanghebbendes hoop vir 'n optimistiese voorspelling van die verkoop, maar hy voel die ys van die industrie resessie bekruip agter hom aan hom aan te pak. Die vraag vooruitskatting is die metode van projekteer vereistes van die kliënt vir 'n produk of diens. Hierdie proses is 'n voortdurende een waar bestuurders gebruik historiese data te bereken wat hulle verwag dat die vraag na verkope vir 'n produk of diens te wees. Bob gebruik inligting uit die maatskappy se verlede en voeg dit by ekonomiese data uit die mark om te sien of verkope sal groei of afname. Bob gebruik die resultate van die vraag vooruitskatting om doelwitte vir die verkope afdeling stel, terwyl hy probeer in lyn te hou met 'n maatskappy doelwitte te bereik. Bob sal in staat wees om volgende jaar die resultate van die verkope afdeling te evalueer om te bepaal hoe sy voorspelling kom uit. Bob kan verskillende tegnieke wat beide kwalitatiewe en kwantitatiewe om die groei of agteruitgang van verkope te bepaal is gebruik. Voorbeelde van kwalitatiewe tegnieke sluit in: Opgeleide raaiskote Voorspelling mark Game teorie Delphi-tegniek voorbeelde van kwantitatiewe tegnieke sluit in: Ekstrapolasie Data-ontginning Kousale modelle Box-Jenkins modelle Die bogenoemde voorbeelde van vraag vooruitskatting tegnieke is net 'n kort lys van die moontlikhede beskikbaar vir Bob as hy praktyke eis vooruitskatting. Hierdie les sal fokus op twee bykomende kwantitatiewe tegnieke wat maklik om te gebruik en bied 'n objektiewe, akkurate voorspelling is. Bewegende gemiddelde Formule Een bewegende gemiddelde is 'n tegniek wat die algehele tendens in 'n datastel bereken. In operasionele bestuur, die datastel is volume verkope van historiese data van die maatskappy. Hierdie tegniek is baie nuttig vir die voorspelling tendense kort termyn. Dit is eenvoudig die gemiddelde van 'n uitgesoekte reeks tydperke. Die naam van die beweging as gevolg as 'n nuwe vraag nommer word bereken vir 'n opkomende tydperk, die oudste getal in die reeks val af, hou die tydperk gesluit. Kom ons kyk na 'n voorbeeld van hoe die verkoopsbestuurder by ABC Inc. vraag sal na verwagting met behulp van die bewegende gemiddelde formule. Die formule is soos volg geïllustreer: (. N1 N2 N3) bewegende gemiddelde / N waar N die aantal tydperke in die datastel. Die som van die eerste tydperk en al bykomende tydperke gekies word gedeel deur die aantal tydperke. Bob besluit om sy vraagvoorspelling skep wat gebaseer is op 'n 5-jaar bewegende gemiddelde. Dit beteken dat hy die volume verkope data sal gebruik van die afgelope 5 jaar as die data vir die berekening. Eksponensiële Smoothing eksponensiële gladstryking is 'n tegniek wat 'n glad konstante as 'n voorspeller van toekomstige vooruitskatting gebruik. Wanneer jy 'n aantal gebruik in vooruitskatting wat 'n gemiddelde, is dit glad. Hierdie tegniek neem historiese data van vorige tydperke en toegepas die berekening van eksponensiële gladstryking om toekomstige data voorspel. In hierdie geval, sal Bob ook van toepassing eksponensiële gladstryking te vergelyk teen die vorige berekening van 'n bewegende gemiddelde om 'n tweede opinie te kry. Die formule vir eksponensiële gladstryking is soos volg. F (t) voorspelling vir 2016 F (t-1) voorspelling vir die vorige jaar Alpha glad konstante A (t-1) werklike verkope van die vorige jaar Die glad konstante is 'n gewig wat toegepas word om die vergelyking op grond van hoeveel klem die maatskappy plekke op die mees onlangse data. Die glad konstante is 'n getal tussen 0 en 1. 'smoothing konstante van 0,9 wil hê dat die bestuur sein plaas baie klem op die mees vorige tydperke historiese verkope data. A glad konstante van 0,1 sou aandui dat die bestuur plekke baie min klem op die vorige tydperk. Die keuse van 'n glad konstant getref of mis en kan verander soos meer data beskikbaar is. Ons sal die grafiek gebruik van bo met die historiese verkope volume tot die eksponensiële gladstryking voorspelling bereken vir 2016 Daar is 'n ekstra kolom te voorspel verkope volume sluit. Hierdie berekening is 'n redelik doeltreffende formule en redelik akkuraat in vergelyking met ander tegnieke van vraag vooruitskatting. Les Opsomming Die vraag vooruitskatting is 'n noodsaaklike deel van 'n maatskappy se geprojekteerde planne vir toekomstige tydperke. Verskillende tegnieke kan gebruik word, sowel kwalitatiewe en kwantitatiewe, en bied verskillende stelle data aan bestuurders as hulle vraag voorspel, veral in verkope volume. Die bewegende gemiddelde en eksponensiële gladstrykingstegnieke is albei billike voorbeelde van metodes te gebruik om te help om te voorspel die vraag. Om hierdie les moet jy 'n Studie lid wees ontsluit. Skep jou rekening verdien Kollege Krediet Het jy knowhellip Ons het meer as 49 kollege kursusse wat voorberei om krediet te verdien deur 'n eksamen wat deur meer as 2000 kolleges en universiteite aanvaar. Jy kan toets uit die eerste twee jaar van die kollege en red duisende van jou graad. Enigiemand kan krediet-vir-eksamen ongeag ouderdom of onderwys te verwerf. Die oordrag van krediet aan die skool van jou keuse Nie seker wat die kollege wat jy wil nog by te woon studie duisende artikels oor elke denkbare graad, area van studie en loopbaan wat kan help om die skool dis reg vir jou. Navorsing Skole, Grade amp Loopbane Kry die onbevooroordeelde inligting wat jy nodig het om die regte skool te vind. Kyk na Artikels deur CategoryObjective Om 'n statistiese ontledingstegniek, die bewegende gemiddelde gebruik, om te soek na sinvolle tendense in die plaaslike data rou temperatuur. afskrif van die temperatuur tendense student aalmoese Deel I (HTML) Deel II (HTML) Temperatuur Grafiek (HTML) potlood geel, blou, groen, en rooi potlode, merkers, of kryt skêr band sakrekenaar Verdeel die klas in 10 groepe, een vir elke jaar van data. Versprei beide Deel 1 Temperatuur tendense en Temperatuur Grafiek student aalmoese met die ander materiaal. Vra studente om die rou data te bespreek voordat grafiese. Teken hulle waarnemings op die bord. Laat elke groep grafiek sy jaar van data, die gebruik van die data maandelikse gemiddelde temperature en grafiek verskaf op die Deel 1 Temperatuur tendense student aalmoese. Nadat hulle hul data jaar weergegee, direkte studente uit te sny hul grafieke en liggies tape hulle saam tydelik, wat strek van 1989 tot 1998 Wys die band opgeneem-saam grafieke op die muur of vloer. Het studente waarneem enige neigings. Voeg hierdie waarnemings om die aanvanklike kommentaar oor die raad. Studente sal nou plot 'n 12-maande bewegende gemiddelde. Versprei die Deel 2 Temperatuur tendense student opdragstuk. Dit mag nodig wees om studente te help met die instruksies in hierdie deel. Demonstreer die algoritme totdat studente in staat is om die bewegende gemiddeldes te bereken op hul eie. Studente sal besef dat hulle kan net hul eerste sewe gemiddeldes, Junie plot tot Desember, op hul eie grafiek. Hulle moet die volgende vyf gemiddeldes plot op die volgende jaar groepe grafiek Januarie tot Mei. Die vorige jaar groep sal in gemiddeldes vul vir Januarie-Mei op hul grafiek. Die groep werk aan die finale jaar het net genoeg data om 'n bewegende gemiddelde, Junie produseer. Sodra studente hul bewegende gemiddeldes klaar, bespreek die resultate met hulle. Wat doen hulle sien in die data nou Hoe verskil van wat hulle afgelei van die vorige plot tegniek Wat beteken elk plot tegniek vir hulle sê Wat is die waarde van die bewegende gemiddelde Die grafiek studente te skep sal temperature bo en onder die gemiddelde temperatuur lyn te wys van die gekose datastel. Die bewegende gemiddelde somme vir elke maand word hieronder aangebied. Plot vir die Januarie somme begin in Junie. (Let wel: Streng gesproke is die plot vir 'n bewegende gemiddelde sou begin om die presiese middelpunt van die egter datastel, want 12 maande is 'n ewe getal en 'n 12-maande-gemiddelde kan nie 'n sentrum maand, was Junie gekies as die beginpunt vir die plot die gemiddeldes.) 12 maande bewegende gemiddelde vir Boston, Januarie 1989 tot Desember 1998 die gemiddeldes getoon in die tabel is bereken met behulp van die algemene tegniek van afronding die nommer 5 deur die verhoging van die volgende hoër plekwaarde deur 1. die visuele gevolg van die plot van die maandelikse gemiddelde temperatuur met die 12-maand bewegende gemiddelde temperatuur lyn is indrukwekkend. Die Boston datastel bied 'n paar tergende wenke in die maandelikse plot dat sommige sikliese veranderinge temperatuur kan voorkom, maar hulle draai uit onbeslis in die bewegende gemiddelde tendens te wees. 'N bewegende gemiddelde is 'n gly gemiddeld van alles wat bestudeer word. In hierdie aktiwiteit, die deurlopende gemiddeld van 'n groep van data ( 'n 10-jaar span van temperatuur rekords) lewer meer betekenisvolle inligting oor tendense temperatuur as 'n enkele stel data ( 'n een-jaar span van maandelikse temperatuur rekords) bied. 'N Enkele datastel is meer geneig om skommelinge wat nie verskyn in 'n groter tendens analise bevat. Die meeste studente sal tot die gevolgtrekking dat daar isnt veel van belang wanneer jy kyk na die resultate in die bewegende gemiddelde tendens. Sommige mag redeneer vir 'n drie - tot vier jaar siklus van kleingeld. Die data op die grafiek alleen is egter nie dwing om dit toon net 10 jaar van inligting. Studente mag dui daarop dat deur te kyk verder terug en skep van 'n bewegende gemiddelde vir die afgelope 100 jaar het hulle kan hierdie tendens bevestig. Maar wat maak die vraag oor die afgelope 'n betroubare voorspeller van die toekoms. Ander gebruike sluit in analise van die ekonomie, werkloosheid, reënval, stuifmeel, stroom vloei, seewater temperature, volume verkeer, en rok soomlyne. Aardverwarming deur Jenny tesar, New York: Feite op File, 1991 Beskryf die kweekhuiseffek, hoe menslike aktiwiteite die globale koolstofdioksied en osoon vlakke, en stappe wat geneem kan word om die tempo van aardverwarming en osoon vernietiging stadig beïnvloed. Die kweekhuiseffek: Lewe op 'n warmer Planet deur Rebecca L. Johnson, Minneapolis, Minnesota: Lerner Publications Maatskappy, 1990 Beskryf die wetenskap van hoe Aardes atmosfeer werk, identifiseer gasse wat bydra tot aardverwarming en hoe menslike aktiwiteite veroorsaak globale klimaat verandering , en bied voorstelle oor hoe om jou te help vertraag die tempo van aardverwarming. Aardverwarming: teenoorgestelde opinies deur David Bender en Bruno Leone, ed. San Diego, Kalifornië: Greenhaven Press, Inc. 1997 aanbiedings opponerende standpunte oor baie aardverwarming kwessies soos die oorsake van aardverwarming, die erns van die bedreiging, en moontlike gevolge van 'n veranderende klimaat. NOVA Online8212Global Warming www. pbs. org/nova/warm/ put dieper in die programme inhoud en temas, met eienskappe soos artikels, tydlyne, onderhoude, interaktiewe aktiwiteite, hulpbron skakels, en nog baie meer. Begin Datum: Vrydag, 14 April VSA Global Change Navorsing Inligting Kantoor www. gcrio. org/index Eienskappe algemene inligting, hulpbronne, en skakels na ander organisasies wat handel oor globale verandering. Dit sluit ook 'n e-pos diens, Vra Dr. Global Change, waar jy vrae het oor globale omgewingsverandering kan stuur. Die temperatuur tendense aktiwiteit in lyn met die volgende Nasionale Wetenskap Onderwys Standaarde: Les 2.1 Verhit, temperatuur, en geleiding Sleutelbegrippe Voeg energie (verwarming) atome en molekules verhoog hul beweging, wat lei tot 'n toename in temperatuur. Die verwydering van energie (verkoeling) atome en molekules af hul beweging, wat lei tot 'n afname in temperatuur. Energie kan bygevoeg word of verwyder word van 'n stof deur 'n proses genaamd geleiding. In geleiding, vinniger bewegende molekules kontak stadiger beweeg molekules en dra energie aan hulle. Tydens geleiding die stadiger beweeg molekules bespoedig en die vinniger bewegende molekules stadiger. Temperatuur is 'n maatstaf van die gemiddelde kinetiese energie van die atome of molekules van 'n stof. Verhit is die oordrag van energie van 'n stof by 'n hoër temperatuur na 'n stof by 'n laer temperatuur. Sommige materiaal is beter geleiers van hitte as ander. Opsomming Studente sal 'n aktiwiteit waarin hitte vanaf die warm water om metaal ringe en dan uit warm metaal ringe om water te doen. Studente sal 'n molekulêre animasie om beter te verstaan ​​die proses van geleiding op die molekulêre vlak te kan sien. Studente sal ook hul eie model van die proses van geleiding te trek. Doel Studente sal in staat wees om te beskryf en teken 'n model, op die molekulêre vlak, wys hoe energie oorgedra word van een stof na 'n ander deur geleiding. Evaluering Laai die student aktiwiteit neer. en een per student versprei wanneer vermeld in die aktiwiteit. Die aktiwiteitsblad sal dien as die ldquoEvaluaterdquo komponent van elke 5-E lesplan. Veiligheid Maak seker dat jy en jou studente dra behoorlik pas brille. Materiaal vir elke groep 2 stelle van groot metaal ringe op 'n string Styrofoam koppie vol warm water kamertemperatuur water 2 termometers maatsilinder of beker materiaal vir die Onderwyser 1 Styrofoam koppie Termometer Hot plaat of koffiemaker Groot beker of koffie pot Nota. Energie kan ook oorgedra word deur middel van bestraling en konveksie, maar hierdie hoofstuk handel slegs met hitte-oordrag deur geleiding. Raak betrokke Bespreek wat gebeur wanneer 'n lepel is geplaas in 'n warm vloeistof soos sop of warm sjokolade. Het jy al ooit het 'n metaallepel in warm sop of warm sjokolade en dan raak die lepel na jou mond Wat dink jy dalk gebeur, tussen die molekules in die sop en die atome in die lepel, om die lepel warm Itrsquos nie wat nodig is vir studente op hierdie vrae volledig te beantwoord op hierdie tyd. Dit is belangriker dat hulle begin om te dink dat daar iets aan die gang is op die molekulêre vlak wat veroorsaak dat 'n stof om in staat wees om 'n ander warmer te maak. Gee vir elke student 'n aktiwiteit te trek. Studente sal hul waarnemings aan te teken en vrae oor die aktiwiteit op die aktiwiteit neer te beantwoord. Die Verduidelik Dit met Atome amp molekules en verder neem, dele van die aktiwiteitsblad sal óf voltooi as 'n klas, in groepe, of individueel na gelang van jou instruksies. Kyk na die onderwyser weergawe van die aktiwiteit neer op die vrae en antwoorde te vind. Vind Het studente verken wat gebeur wanneer die kamer temperatuur metaal word in warm water. As jy nie die materiaal kan kry vir alle groepe om hierdie aktiwiteit te doen, kan jy die aktiwiteit te doen as 'n demonstrasie of wys studente die video's Verhitting HDR en Verkoeling HDR. Vraag ondersoek Waarom die temperatuur van 'n voorwerp verander wanneer dit geplaas word in warm water Materiaal vir elke groep 2 stelle van groot metaal ringe op 'n string Styrofoam koppie vol warm water kamertemperatuur water 2 termometers maatsilinder of beker Materiaal vir die onderwyser 1 Styrofoam koppie Termometer Hot plaat of koffiemaker Groot beker of koffie pot onderwyser voorbereiding Gebruik 'n tou aan 5 of 6 metaal ringe saam te bind soos aangedui. Elke groep studente sal twee stelle ringe, elk gekoppel met 'n string nodig. Hang 'n stel van ringe vir elke groep in warm water op 'n warm plaat of in water in 'n koffiemaker, sodat die ringe warm kan kry. Hierdie ringe benodig warm te bly totdat die tweede helfte van die aktiwiteit. Die ander stel moet gelaat word by kamer temperatuur en kan aan studente uitgedeel word saam met die materiaal vir die aktiwiteit. Onmiddellik voor die aktiwiteit, gooi sowat 30 milliliter (2 eetlepels) van warm water (ongeveer 50 degC) in 'n Styrofoam koppie vir elke groep. Maak seker dat jy 'n koppie warm water te gooi vir jou om te gebruik as 'n beheer. Vertel studente dat hulle gaan om te sien of die temperatuur van warm water veranderinge as gevolg van die plasing van kamer-temperatuur metaal ringe in die water. Die enigste manier om te sê as die ringe van die temperatuur te verander veroorsaak is om 'n koppie warm water sonder ringe. Verduidelik wat jou hierdie koppie warm water, wat die beheer sal wees, sal hê. Jy sal nodig hê om jou termometer plaas in die koppie warm water terselfdertyd die studente doen. Het studente die aanvanklike temperatuur van die beheer aan te teken in hul kaarte op die aktiwiteit neer. saam met die aanvanklike temperatuur van hul eie koppie warm water. Die temperatuur van die twee monsters moet ongeveer dieselfde. Prosedure Plaas 'n termometer in jou beker na die aanvanklike temperatuur van die water te meet. Teken die temperatuur van die water in die kolom ldquoBeforerdquo in die grafiek op die aktiwiteit neer. Maak seker dat jy ook die aanvanklike temperatuur van die water aan te teken in die beheer koppie. Gebruik 'n ander termometer om die temperatuur van die ringe te meet. Teken dit in die kolom ldquoBeforerdquo. Let. Dit is 'n bietjie ongemaklik om die temperatuur van die ringe te neem met 'n gereelde termometer, want daar is so 'n klein punt van kontak tussen die gloeilamp van die termometer en die oppervlak van die wassers. Die ringe moet ongeveer kamer-temperatuur. Vra studente om 'n voorspelling te maak: Wat sal gebeur met die temperatuur van die water en die ringe as jy die ringe plaas in die warm water met die termometer nog in die water, hou die tou en verlaag die metaal ringe al die pad na die warm water. Neem waar 'n verandering in die temperatuur van die water. Laat die ringe in die water totdat die temperatuur ophou om te verander. Teken die temperatuur van die water in elke koppie in die kolom ldquoAfterrdquo. Tabel 1. Temperatuur lesings vir kamertemperatuur ringe geplaas in warm water temperatuur van hellip Verwyder die ringe van die water. Dan neem en die temperatuur van die ringe in die kolom ldquoAfterrdquo aan te teken. Leeg die beker in 'n vermorsing houer of sink. Verwagte resultate Die temperatuur van die water sal 'n bietjie te verminder en die temperatuur van die ringe sal 'n bietjie te verhoog. Die bedrag van temperatuur afname en toename is regtig nie so belangrik. Wat belangrik is, is dat daar 'n temperatuur afname in die water en 'n toename in temperatuur in die ringe. Let. Uiteindelik twee voorwerpe op verskillende temperature wat in kontak sal om dieselfde temperatuur kom. In die aktiwiteit, sal die ringe en water waarskynlik wees verskillende temperature. Vir die doeleindes van hierdie aktiwiteit, die ringe en water is net in kontak vir 'n kort tyd, so sal waarskynlik nie gekom om dieselfde temperatuur. Studente mag vra waarom die temperatuur van die water af het deur 'n ander bedrag as die temperatuur van die wassers opgegaan. Dieselfde hoeveelheid energie het die water as hy kom in die ringe, maar dit neem 'n ander hoeveelheid energie om die temperatuur van verskillende stowwe te verander. Het studente verken wat gebeur wanneer warm metaal word in kamer-temperatuur water. Hoe dink jy het die temperatuur sal verander as jy warm ringe plaas in kamer-temperatuur water Gooi sowat 30 ml kamertemperatuur water in die beheer koppie. Plaas 'n termometer in die beker en vertel studente die temperatuur van die water. Gooi sowat 30 ml kamertemperatuur water in jou Styrofoam koppie. Plaas 'n termometer in die water en die temperatuur in die kolom ldquoBeforerdquo rekord in die grafiek op die aktiwiteit neer. Maak seker dat jy ook die aanvanklike temperatuur van die water aan te teken in die beheer koppie. Verwyder die ringe van die warm water waar hulle is verhit en vinnig te gebruik 'n termometer om die temperatuur van die ringe te meet. Teken dit in die ldquoBeforerdquo kolom op jou aktiwiteit neer. Met die termometer nog in die water, hou die tou en verlaag die warm metaal ringe al die pad in die water. Neem waar 'n verandering in die temperatuur van die water. Laat die ringe in die water totdat die temperatuur ophou om te verander. Teken die temperatuur van die water in jou beker in die ldquoAfterrdquo kolom in die tabel hieronder. Ook teken die temperatuur van die water in die beheer koppie. Verwyder die ringe van die water. Neem en die temperatuur van die ringe aan te teken. Tabel 2. Temperatuur lesings vir warm ringe geplaas in die kamer-temperatuur watertemperatuur van hellip verwagte resultate Die temperatuur van die water styg en die temperatuur van die ringe af. Bespreek student waarnemings en wat veroorsaak het die temperatuur van die metaal ringe en water om te verander. Hoe het die temperatuur van die ringe en water verandering in twee dele van die aktiwiteit Op grond van hul data, studente moet besef dat die temperatuur van beide die ringe en water verander. Weet wat jy doen verhitting en verkoeling atome en molekules, hoekom dink jy die temperatuur verander, indien nodig, te lei studentsrsquo dink oor waarom die temperatuur van elke verander deur te vra wat waarskynlik vinniger beweeg het, die atome in die metaal ringe of die molekule in die water. Vertel studente dat die molekulêre model animasie sal jy volgende gaan hulle te wys waarom die temperatuur van beide verander wys. Verduidelik Wys twee animasies om studente te help verstaan ​​hoe energie oorgedra word van een stof na 'n ander. Wys daarop om studente wat die watermolekules in die warm water vinniger as die atome in die lepel beweeg. Die watermolekules stryk aan die atome van die lepel en oordrag van hul energie om hierdie atome. Dit is hoe die energie van die water oorgedra word na die lepel. Dit verhoog die beweging van die atome in die lepel. Sedert die beweging van die atome in die lepel toeneem, sal die temperatuur van die lepel toeneem. Dit is nie maklik om te sien, maar wanneer die vinnig bewegende watermolekules druk die lepel en die bespoediging van die atome in die lepel, die watermolekules stadiger 'n bietjie. So wanneer energie van die water na die lepel, die lepel kry warmer en die water kry koeler. Verduidelik aan studente wat toe vinnig-bewegende atome of molekules getref stadiger beweeg atome of molekules en hul spoed te verhoog, energie oorgedra word. Die energie wat oorgedra word genoem hitte. Hierdie energie-oordrag proses staan ​​bekend as geleiding. Wys daarop om studente wat in hierdie geval, die atome in die lepel is vinniger as die watermolekules in die koue water beweeg. Hoe vinniger bewegende atome in die lepel te dra 'n paar van hul energie aan die watermolekules. Dit veroorsaak dat die watermolekules om 'n bietjie vinniger te beweeg en die temperatuur van die water te verhoog. Sedert die atome in die lepel 'n paar van hul energie oordra aan die watermolekules, die atome in die lepel stadiger 'n bietjie. Dit veroorsaak dat die temperatuur van die lepel te verminder. Beskryf hoe die proses van geleiding veroorsaak dat die temperatuur van die ringe en water om te verander in die aktiwiteit. Kamer temperatuur ringe in warm water Wanneer die kamer-temperatuur ringe in warm water geplaas word, hoe vinniger bewegende watermolekules getref die stadiger beweeg metaalatome en maak die atome in die ringe beweeg 'n bietjie vinniger. Dit veroorsaak dat die temperatuur van die ringe te verhoog. Aangesien sommige van die energie van die water is oorgeplaas na die metaal te bespoedig, die beweging van watermolekules afneem. Dit veroorsaak dat die temperatuur van die water te verminder. Warm ringe in die kamer-temperatuur water Wanneer die warm metaal ringe in die kamertemperatuur water geplaas word, hoe vinniger bewegende metaalatome getref die stadiger beweeg watermolekules en maak die watermolekules beweeg 'n bietjie vinniger. Dit veroorsaak dat die temperatuur van die water te verhoog. Aangesien sommige van die energie van die metaalatome is oorgeplaas na die watermolekules om hulle te bespoedig, die beweging van die metaalatome afneem. Dit veroorsaak dat die temperatuur van die ringe te verminder. Bespreek die verband tussen molekulêre beweging, temperatuur, en geleiding. Hoe die beweging van die atome of molekules van 'n stof invloed op die temperatuur van die stof As die atome of molekules van 'n stof vinniger beweeg, die stof het 'n hoër temperatuur. As die atome of molekules stadiger beweeg, dan het dit 'n laer temperatuur. Wat is geleiding Geleiding vind plaas wanneer twee stowwe by verskillende temperature in kontak is. Energie word altyd oorgedra vanaf die stof met die hoër temperatuur na die een teen 'n laer temperatuur. Soos energie oorgedra word vanaf die warmer stof om die kouer een, die kouer stof kry warmer en die warmer stof kry koeler. Uiteindelik het die twee stowwe word dieselfde temperatuur. Studente is geneig om verwarming verstaan ​​nie, maar het dikwels 'n wanopvatting oor hoe dinge afgekoel. Net soos die verhitting van 'n stof, verkoeling n stof werk ook deur geleiding. Maar in plaas daarvan om te fokus op die stadiger beweeg molekules bespoediging, jy fokus op die vinniger bewegende molekules stadiger. Hoe vinniger bewegende atome of molekules van die warmer stof kontak stadiger beweeg atome of molekules van die koeler stof. Hoe vinniger bewegende atome en molekules dra 'n paar van hul energie aan die stadiger beweeg atome en molekules. Die atome en molekules van die warmer stof vertraag, en die temperatuur daal. 'N voorwerp of stof canrsquot kouer deur die byvoeging van ldquocoldnessrdquo om dit te kry. Iets kan net kouer deurdat sy atome en molekules oordrag van hul energie om iets wat kouer. Het studente trek molekulêre modelle om geleiding tussen 'n lepel en water wys. Let. In die model wat jy sal studente wys, is die verandering in spoed van beide die watermolekules en die atome in die lepel verteenwoordig met verskillende aantal beweging lyne. Studente mag onthou dat wanneer atome of molekule beweeg vinniger en kry hulle verder uitmekaar, en wanneer hulle stadiger beweeg, kry hulle nader aan mekaar. Vir hierdie aktiwiteit, die verandering in afstand tussen watermolekules of tussen atome in die lepel is nie die fokus, en daarom word dit nie in die model. Jy kan studente wat modelle een funksie kan beklemtoon oor die ander vertel, ten einde te help fokus op die belangrikste punt wat verteenwoordig. Kamer temperatuur lepel geplaas in warm water Projek die illustrasies Skep in warm water voor amp Na die aktiwiteit neer. Het studente kyk na die beweging lyne in die ldquoBeforerdquo prentjie op hul aktiwiteit te trek. Vra dan studente hoe die beweging van die atome en molekules sou verander in die ldquoAfterrdquo prentjie. Die aktiwiteitsblad saam met die beeld wat jy projekteer, hoef nie beweging lyne getrek in die ldquoAfterrdquo prentjie. Om hierdie korrek is die studentsrsquo taak. Vertel studente om beweging lyne beskrywende woorde by te voeg aan die ldquoAfterrdquo illustrasie en voeg soos ldquowarmerrdquo of ldquocoolerrdquo om die verandering in temperatuur van die water en die lepel te beskryf. Warm lepel geplaas in die kamer-temperatuur water-projek die illustrasies warm lepel in die kamer-temperatuur water voor amp ná die aktiwiteitsblad Het studente kyk na die tweede stel ldquoBeforerdquo en ldquoAfterrdquo foto's. Vertel studente om beweging lyne beskrywende woorde by te voeg aan die ldquoAfterrdquo illustrasie en voeg soos ldquowarmerrdquo of ldquocoolerrdquo om die verandering in temperatuur van die water en die lepel te beskryf. Wys 'n simulasie met dié temperatuur te illustreer is die gemiddelde kinetiese energie van atome of molekules. Die volgende simulasie toon dat by enige temperatuur, die atome of molekules van 'n stof is wat teen 'n verskeidenheid van spoed. Sommige molekules beweeg vinniger as ander, sommige stadiger, maar die meeste is tussenin. Let. Na die druk 34Start34, die simulasie werk die beste as jy ry deur al die knoppies voordat dit gebruik word vir onderrig met studente .. Na fietsry deur die 34Cold34, 34Medium34, en 34Hot34 knoppies, kies 34Medium34 om die bespreking met studente te begin. Vertel studente wat hierdie simulasie toon die verhouding tussen energie, molekulêre beweging, en temperatuur. Vertel studente dat enigiets wat massa het en beweeg, maak nie saak hoe groot of klein, het 'n sekere hoeveelheid energie, genoem kinetiese energie. Die temperatuur van 'n stof gee jou inligting oor die kinetiese energie van die molekule. Hoe vinniger die molekules van 'n stof skuif, hoe hoër is die kinetiese energie, en hoe hoër die temperatuur. Die stadiger die molekules beweeg, hoe laer is die kinetiese energie, en hoe laer die temperatuur. Maar by enige temperatuur, die molekules don39t al skuif teen dieselfde spoed so temperatuur is eintlik 'n maatstaf van die gemiddelde kinetiese energie van die molekules van 'n stof. Hierdie idees is van toepassing op vaste stowwe, vloeistowwe en gasse. Die klein balle in die simulasie verteenwoordig molekules en verander van kleur te help visualiseer hul spoed en kinetiese energie. Die stadige kinders is blou, hoe vinniger mense is pers of pienk, en die vinnigste is rooi. Verduidelik ook dat individuele molekules verander spoed op grond van hul botsings met ander molekules. Molekules oordrag van hul kinetiese energie na ander molekules deur geleiding. Wanneer 'n vinnig bewegende molekule treffers van 'n stadiger beweeg molekule, hoe stadiger molekule versnel (en draai meer rooi) en die vinniger molekule stadiger (en draai meer blou). Verduidelik wat by enige temperatuur, die meeste van die molekules beweeg teen ongeveer dieselfde spoed en het ongeveer dieselfde kinetiese energie nie, maar daar is altyd 'n paar wat beweeg stadiger en 'n paar wat vinniger beweeg. Die temperatuur is eintlik 'n kombinasie, of gemiddeld van die kinetiese energie van die molekules. As jy 'n termometer kan plaas in hierdie simulasie, sal dit getref word deur molekules gaan teen verskillende snelhede, sodat dit die gemiddelde kinetiese energie van die molekules sou registreer. Om energie te voeg, begin met 34Cold34 en druk dan 34Medium34 en dan 34Hot34. Wat let jy op oor die molekules as energie bygevoeg word as energie bygevoeg word, is meer molekules vinniger beweeg. Daar is meer pienk en rooi molekules, maar daar is nog 'n paar stadiger beweeg bloues. Om energie te verwyder, begin met 34Hot34 en druk dan 34Medium34 en dan 34Cold34. Wat let jy op oor die molekules as energie af weggevoer soos energie verwyder, is meer molekules beweeg stadiger. Daar is meer pers en blou molekules, maar 'n paar nog verander om pienk. Brei Het studente probeer om een ​​of meer uitbreidings en gebruik geleiding hierdie algemene verskynsel te verduidelik. Vergelyk die werklike temperatuur en hoe die temperatuur voel vir verskillende voorwerpe in die kamer. Raak die metaal deel van jou stoel of tafel been en dan raak die voorblad van 'n handboek. Moenie hierdie oppervlaktes voel soos hulle is dieselfde of 'n ander temperatuur Hulle moet verskillende voel. Waarom het die metaal voel kouer, selfs al is dit dieselfde temperatuur as die karton Vertel studente dat selfs al is die metaal voel kouer, die metaal en die karton is eintlik dieselfde temperatuur. Indien 'n student hierdie donrsquot glo, kan hulle 'n termometer gebruik om die temperatuur van metaal en karton te neem in die kamer. Nadat hy in dieselfde kamer met dieselfde lugtemperatuur, moet beide oppervlaktes wees by dieselfde temperatuur.

No comments:

Post a Comment